چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
۰ نفر

این روزها برخی این شبهه را مطرح می‌کنند که حماس علاوه بر نظامیان اسرائیلی به مردم اسرائیل هم صدمه وارد می‌کند. با این ژست روشنفکری که در هر جنگی مردم آن کشور نیز لطمه می‌بینند و مردم که گناهی ندارند.

کودک اسرائیلی

همشهری آنلاین :‌ این روزها برخی این شبهه را مطرح می‌کنند که حماس علاوه بر نظامیان اسرائیلی به مردم اسرائیل هم صدمه وارد می‌کند. با این ژست روشنفکری که در هر جنگی مردم آن کشور نیز لطمه می‌بینند و مردم که گناهی ندارند. مطرح کردن این نکته درباره سایر کشورها منطقی است اما درباره رژیم جعلی اسرائیل یک استثنا وجود دارد و ‌آن اینکه ۲ ویژگی در ساکنان فلسطین اشغالی متفاوت است.

اول آنکه همین افراد بوده‌اند که از کشور و خانه خود مهاجرت کرده و خانه‌های فلسطینیان را غصب کرده‌اند. بنابراین در اشغالگری سهیم هستند.

نکته دیگر آنکه تمامی ساکنان مناطق اشغالی درصورت نیاز مسلح خواهند شد و باید با ارتش اسرائیل همکاری کنند و این مسئله در این رژیم غاصب یک اجبار است.

موضع رسمی جمهوری اسلامی در این باره که بارها نیز توسط مقامات کشورمان اعلام شده، آن است که مقاومت، موجب خواهد شد تا شرایط برای برگزاری همه پرسی میان همه ساکنان مناطق اشغالی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی، برای انتخاب نوع حکومت و بازگشت مهاجران به کشورهای خود فراهم شود.

کد خبر 798716

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha