همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی شهادت زائران ایرانی را در کاظمین تسلیت گفت.

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، متن پیام آیت الله هاشمی شاهرودی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فاجعه ضد انسانی و تروریستی اخیر در عراق و شهادت مظلومانه و غمبار زائران ابا عبدالله(ع) و عاشقان اهل بیت (ع) در کاظمین، دل‌های محبان و عاشقان اهل بیت را در ایران و عراق داغدار کرد.

استکبار و صهیونیست جهانی که از حمله به عراق و اشغال آن طرفی نبسته و در باتلاق ظلم و جنایات خویش گرفتار آمده و در عرصه بین‌المللی و دیپلماسی زبون و خوار گشته و ابهت و هیمنه دروغینش در حمله به لبنان و غزه و اشغال افغانستان و عراق، فرو ریخته است، ‌با هدایت تروریست‌های کوردل و حرفه‌ای اقدام به ناامن کردن عراق و کشتار دلخراش شهروندان و زائران بی دفاع می‌کند تا شاید از این راه مقاومت و ایستادگی دولت و ملت عراق را در برابر زیاده خواهی‌های اشغالگران بشکند و اهداف سلطه گرانه‌اش را بر دولت عراق و مردم منطقه تحمیل نماید.

تاریخ عراق و منطقه ثابت کرده است که خون و مظلومیت بر سلطه و سرنیزه پیروز است و در این میدان به یاری پروردگار و عنایت ائمه اطهار، اشغالگران و صهیونیست‌ها سرافکنده و مغلوب خواهند شد و سیعلموالذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

کمترین انتظار عاشقان عاشورا و مردم ایران و عراق این است که دولت عراق امنیت را برای زائران برقرار و عاملان این جنایت سیاه را شناسایی و مجازات نماید.

اینجانب شهادت، راهیان حرم دوست را به بازماندگان آنان و همه عاشقان کاظمین و کربلا تبریک و تسلیت می‌گویم و شفاء و عنایات الهی برای مجروحان این حادثه دلخراش و صبر و اجر را برای بازماندگان شهدا از خداوند متعال خواستارم.

سید محمود هاشمی شاهرودی
رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 79857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز