جایی بین عینک Ray-ban Meta و Meta Quest ۳ یک عینک شبیه به عینک آفتابی با ترکیبی ایده‌آل از واقعیت و مجاز قرار دارد. یک عینک باریک، سبک، با ردیابی دستی که در زمان نیاز به طور مسقتیم نیز ویدیو پخش می‌کند.

عینک متا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تک کرانچ، این عینک به گونه‌ای طراحی شده است که فرد می‌تواند مانند یک عینک آفتابی معمولی آن را در فضای باز به چشم بزند، تا زمانی که زمان ضبط محتوا فرا برسد و آن را برای ضبط یا عکاسی از محیط مقابل تنظیم کند. Meta Quest Ray-Ban در حال حاضر یک نسخه فانتزی است البته سازندگان آن فکر می‌کنند خیلی زود به سمت نسخه واقعی می‌رود. در حال حاضر، Ray-Ban Meta و Meta Quest ۳ عینک‌های بسیار متفاوتی هستند و کمی با یکدیگر همپوشانی دارند.

Meta Quest ۳ یک هدست واقعیت ترکیبی است که برای استفاده انحصاری در داخل خانه طراحی شده است. شاید در مقایسه با سایر هدست‌های مشابه خود سبک باشد، اما پوشیدن آن در حین راه رفتن در بیرون چندان کار معمول و عادی نیست. این دقیقاً همان موردی است که Ray-Ban Meta برای آن طراحی شده است: آزادی حرکت در خارج از خانه که بیشتر برای جلب توجه نکردن طراحی شده است.

متا می‌گوید که این عینک با یک بار شارژ تا چهار ساعت شارژ می‌شود، در حالی که کیف نگهدارنده این عینک که در واقع وظیفه شارژ را هم برعهده دارد در مجموع ۸ دوره شارژ می‌شود که در مجموع ۳۶ ساعت است. همانطور که این شرکت اشاره می‌کند، عمر باتری بسته به استفاده، پیکربندی، تنظیمات و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت است.

بیشتر بخوانید: 

قیمت تعیین شده برای این عینک از ۲۹۹ دلار برای لنزهای استاندارد شروع می‌شود و قیمت با لنزهای پولاریزه ۳۲۹ دلار تا ۳۷۹ دلار می‌شود. این قیمت مطمئناً برای بسیاری بازدارنده خواهد بود که قابل درک است. به نظر می‌رسد این عینک مثل نان شب برای همه واجب نباشد. اگر با پخش زنده امرار معاش می‌کنید، ممکن است منطقی باشد.

کد خبر 798419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha