در سومین روز از برپایی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب لبنان، شاعران ایرانی، لبنانی، سوری و فلسطینی در عصر شعر «القدس قوافی الأقصی» به شعرخوانی پرداختند.

نمایشگاه کتاب لبنان

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: همزمان با سومین روز از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب لبنان، به مناسبت بزرگداشت عملیات طوفان‌ الاقصی، عصر شعر «القدس قوافی الأقصی» با حضور ۱۰ شاعر از کشورهای لبنان، سوریه، فلسطین و ایران و استقبال پرشور نویسندگان، شاعران، ادیبان و جوانان لبنانی در غرفه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این رویداد ادبی از کتاب «دیوان القدس» شامل مجموعه اشعار حسن المرتضی از شاعران یمنی محور مقاومت نیز رونمایی شد.

در این برنامه که از سوی بنیاد بین‌المللی افرا با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد، مردوک الشامی و عمادالدین طه از سوریه، طه العبد و خانم نهی عوده از فلسطین، عباس عیاد، عادل یونس، احمد سرحان، خانم غدیر ناصرالدین و فاطمه سحمرانی از لبنان و همچنین سمانه خلف‌زاده از ایران به شعرخوانی پرداختند و این محفل ادبی به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب در نشانی KETAB.TV پخش شد.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب لبنان با حضور ۱۵۵ ناشر از ۲۱ کشور ازجمله ایران، قطر، عمان، فلسطین، امارات، سوریه و عراق از ۲۱ مهرماه آغاز به کار کرد و تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 798033

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha