آنقی با اشاره به بازی نخ‌نمای شبکه‌های معاند در فضای مجازی از بازنشر خبر سوخته و قدیمی استان مرکزی از سوی شبکه‌های معاند خبر داد.

قتل با چاقو - چاقوکشی

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان آنقی سخنگو و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی انتشار خبری در فضای مجازی با عنوان حمله با چاقو به امام جماعت در استان مرکزی و انتقال روحانی به بیمارستان را مربوط به گذشته اعلام کرد و اظهار داشت: انتشار چنین اخباری از سوی شبکه های معاند چیزی جز بازی نخ نما در فضای مجازی نیست. 

وی خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده این خبر مربوط به اردیبهشت ماه سال جاری در روستای احمد آباد ساوه بوده و عامل آن نیز در آن زمان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

سخنگو و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: به منظور حفظ آرامش جامعه پلیس فتا ضمن رصد و مدیریت فضای مجازی با تشویش گران اذهان عمومی شایعه پردازان و نیز انتشار دهندگان هرگونه اخبار جعلی و کذب قاطعانه برخورد می‌کند. 

آنقی عنوان کرد: از شهروندان درخواست داریم، اخبار موثق را صرفاً از رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و کانال‌های معتبر دریافت کنند و از بازنشر اخبار و تصاویر غیر قابل اعتماد و بعضاً جعلی و کذب که در فضای مجازی در حال انتشار است خودداری کنند.

کد خبر 797686
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha