یکی از رهبران جنبش حماس، با اشاره به اینکه مقاومت غزه برای ماه‌ها رویارویی با دشمن اشغالگر خود را آماده کرده است، اعلام کرد که غافلگیری‌های زیادی برای اسرائیلی‌ها دارد.

علی برکه

به گزارش همشهری آنلاین، «علی برکه» از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز (یکشنبه، ۱۵ اکتبر)، در گفت‌وگو با یک وبگاه عراقی تصریح کرد که مقاومت فلسطین خود را برای چندین ماه رویارویی با دشمن صهیونیست، آماده کرده است و غافلگیری‌های زیادی برای این دشمن دارد و تا به این لحظه از همه توانمندی نظامی خود استفاده نکرده است. 

وی در گفت‌وگو با وبگاه «المعلومه»، افزود: «دشمن صهیونیست، در همان روز نخست رویارویی با مردان مقاومت که عملیات خود را انجام دادند و مقر ارتش اشغالگر را تحت کنترل گرفتند، شکست خورد..ارتش دشمن از درون متلاشی و شکست خورده است».

این رهبر حماس، افزود: «رژیم صهیونیستی تهدید می‌کند و از آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان طلب قدرت می‌کند. این غربی‌ها در کنار رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند و سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به رژیم صهیونیستی چیزی جز تلاش برای بالا بردن روحیه ارتش سقوط کرده صهیونیستی نیست».

علی برکه تاکید کرد: «مقاومت فلسطین را این تهدیدها و حملات نمی‌ترساند. اگر نتانیاهو به فکر حمله به غزه باشد، [بداند که] غزه به گورستانی برای متجاوزان بدل خواهد شد، بویژه که مقاومت هنوز از تمام توان نظامی خود استفاده نکرده و غافلگیری‌های زیادی در آستین دارد و خود را برای ماه‌ها رویارویی با اشغالگر آماده کرده است.

رژیم صهیونیستی، این روزها به صورت مستمر از تدارک برای حمله زمینی به نوار غزه و موافقت آن در کابینه سخن می‌گوید و رسانه‌های آن به صورت مستمر بر روی این امر، مانور می‌دهند. «کتائب شهید عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش حماس در نوار غزه نیز، با انتشار ویدئویی، به نظامیان اشغالگر در خصوص هرگونه ورود به اراضی غزه هشدار داد و ویدئویی که با جمله «این چیزی است که در هنگام ورود به غزه در انتظار شماست» آغاز می‌شود. 

امروز نهمین روز عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم اشغالگر است که به اعلام مقامات صهیونیست، تاکنون به کشته شدن بیش از ۱۳۰۰ اسرائیلی و اسارت دست‌کم ۱۲۰ نفر دیگر از آن‌ها، منجر شده است. در مقابل ، طی حملات و بمباران‌های کور رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه، دست‌کم ۲۳۲۹ نفر شهید و ۹۰۴۲ تن مجروح شده‌اند.

کد خبر 797527
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • عليرضا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 1
    با ورود به غزه در تانکهایشان، جزغاله میشوند.
    • IQ ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      1 1
      مرگ بر اسرائیل