شکارچی جوجه‌تیغی وقتی هدف حمله سگ‌ها قرار گرفت، قصد فرار داشت اما در تاریکی چاه به عمق چاهی ۲۵متری سقوط کرد.

نجات مرد از ته چاه استان گرگان

همشهری آنلاین؛ سرنخ _ رضا نیکنام : حوالی ساعت ۸شامگاه جمعه به آتش‌نشانان شهرستان گرگان خبر رسید که مردی ۵۰ ساله به اعماق چاهی در روستای نوده ملک سقوط کرده و جانش در خطر است. چاه حدود ۲۵ متر عمق داشت و محل حادثه جایی بود که آتش‌نشانان باید بخشی از مسیر را پیاده تا آنجا طی و تجهیزات امدادی را با خود حمل می‌کردند. وقتی آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، معلوم شد که مرد میانسال آن شب برای شکار جوجه‌تیغی به محل حادثه رفته بود اما مورد حمله سگ‌ها قرار گرفته و هنگام فرار به داخل چاه سقوط کرده است. دراین شرایط عملیات نجات آغاز و آتش‌نشانان موفق شدند پس از چند ساعت تلاش، او را از اعماق چاه بیرون کشیده و جانش را نجات دهند.

حوادث و مطالب بیشتر را اینجا بخوانید

فرید محمد رضایی، یکی از اهالی روستا که شاهد این حادثه بود به همشهری گفت: ساعتی قبل از این حادثه، ۲ نفر را دیدم که می‌گفتند قصد دارند برای تله‌گذاری و شکار جوجه‌تیغی به زمین‌های اطراف روستا بروند. در آن حوالی یک چاه خیلی قدیمی بود و چون کمتر کسی در طول سال مسیرش به آنطرف می افتاد، همانطور رها شده بود. ظاهرا شکارچیان جوجه‌تیغی بدون اجازه وارد محدوده‌ای شدند که نباید می‌رفتند و همین باعث شده بود که چند سگ به آنها حمله کنند که موقع فرار یکی شان داخل چاه افتاده بود.

وی ادامه داد: وقتی نفر دوم خودش را به من رساند و از ماجرا باخبر شدم، خودم را به دهانه چاه رساندم. آن محدوده پستی و بلندی زیادی دارد و به زحمت به آنجا رفتم و فهمیدم که فردی که داخل چاه افتاده زنده است. بلافاصله به دهیار روستا زنگ و پس از آن آتش‌نشانی زنگ زدم و خوشبختانه با کمک آنها، مرد میانسال زنده از چاه بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل شد.

در همین حال موسی الرضا صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی گرگان نیز گفت: این حادثه حدود ساعت ۸شب به ما گزارش و تیم نجات با تجهیزات راهی محل حادثه شد. اما به دلیل صعب‌العبور بودن بخشی از مسیر مجبور شدیم بخشی از آن را پیاده با تجهیزات نجات طی کنیم و پس از یک عملیات نفسگیر، موفق شدیم مرد میانسال را زنده از داخل چاه خارج کنیم.

به گفته وی، مرد میانسال از ناحیه گردن و پا آسیب دیده بود که به بیمارستان منتقل شد.

کد خبر 797179
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرنخ

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha