رئیس‌جمهور آمریکا ادعا کرد که « با اسرائیل، مصر، اردن و سازمان ملل متحد کار می‌کنیم تا روند کمک‌های بشردوستانه را از سربگیریم و به قوانین جنگ احترام بگذاریم».

بایدن

به گزارش همشهری آنلاین، «جو بایدن»، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا امروز (شنبه) در سخنانی بدون هیچ گونه اشاره‌ای به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار و قتل عام مردم بی‌گناه فلسطین گفت که «ما با اسرائیل، مصر، اردن و سازمان ملل برای کاهش پیامدهای انسانی حمله حماس کار می کنیم!».

وی مدعی شد که «ما با اسرائیل، مصر، اردن و سازمان ملل متحد کار می‌کنیم تا روند کمک‌های بشردوستانه را از سر بگیریم و به قوانین جنگ احترام بگذاریم».

رئیس جمهور آمریکا روز جمعه نیز در سخنرانی خود در ایالت فیلادلفیا ادعا کرد که واشنگتن به شدت در حال تلاش برای رسیدگی فوری به وضعیت بشردوستانه غزه است.

جو بایدن اعلام کرد که با خانواده آمریکایی‌های به اسارت گرفته‌شده توسط حماس، در ارتباط است.

شنبه گذشته (۱۵ مهر) حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

کد خبر 797177
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha