مجری خط ۶ متروی تهران گفت: در خط ۶ برخی ایستگاههای قطعات میانی و شمالی باید تکمیل شوند که اخیراً ۳ ایستگاه از بخش شمالی به بهره‌برداری رسید. برای ماه‌های پیش رو نیز سعی داریم دو ایستگاه دیگر را نیز به مرحله افتتاح برسانیم.

افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو تهران

به گزارش همشهری؛ عباس فتحعلی پور با بیان این مطلب افزودک همان طور که پیشتر عنوان شده بود، اولویت برنامه‌های اجرایی مدیریت شهری برای سال جاری، تکمیل ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو است. در خط ۶ برخی ایستگاههای قطعات میانی و شمالی باید تکمیل شوند که اخیراً ۳ ایستگاه از بخش شمالی به بهره‌برداری رسید. برای ماه‌های پیش رو نیز سعی داریم ایستگاههای آیت ا... کاشانی و شهدای کن را نیز به مرحله افتتاح برسانیم تا قطعه شمالی خط ۶ ایستگاه باقی‌مانده ای نداشته باشد.

به گفته وی، به موازات تکمیل ایستگاه ها، ساخت و بهره برداری از ورودی‌های دوم را در دستور کار قرار داده ایم و در این زمینه ورودی دوم ایستگاههای شهر زیبا و شهران را امسال افتتاح خواهیم کرد.

مجری خط ۶ مترو در ادامه به روند بهره برداری از ایستگاههای قطعه میانی این خط اشاره کرد و افزود: ۵ ایستگاه قطعه میانی نیز در نوبت تکمیل و افتتاح قرار دارند که در فاز نخست ایستگاه‌های میدان خراسان، بهار شیراز و استاد نجات اللهی قرار داشته و دو ایستگاه سرباز و شهدای هفدهم شهریور هم در نوبت بعدی وارد مدار بهره‌برداری شبکه خطوط متروی تهران می‌شوند.

بنابر اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، فتحعلی‌پور در پایان گفت: پروژه توسعه جنوبی خط۶ مترو نیز مرحله حفاری تونل و احداث ایستگاه‌های چهارگانه خود را پیش‌رو دارد که امیدواریم سال آینده با اتمام عملیات حفاری، فرآیند افتتاح برخی ایستگاههای این قطعه نیز به سرانجام برسد.

کد خبر 797096

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha