در ایامی که رژیم کودک‌کش صهیونیستی‌ مشغول نسل‌کشی در غزه و سرزمین‌های اشغالی است، نماینده‌ رئیس‌جمهور تولد یک کودک بازمانده از ترور صهیونیستی را تبریک گفت.

آرتین

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس‌ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در منزل شهیدان‌ سرایداران‌ حضور یافت‌.

در حمله تروریستی عناصر داعش به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (س) در غروب روز چهارشنبه چهارم آبان ماه سال گذشته، ۳۰ نفر از هموطنان مجروح شده‌ و ۱۳ تن از زائران شاهچراغ به شهادت رسیدند که پدر، مادر و برادر یک کودک ۵ ساله شیرازی به‌ نام آرتین سرایداران‌ که خودش از ناحیه دست چپ مجروح شد، از جمله آنها بودند.

حضور نماینده‌ رئیس‌جمهور در منزل‌ شهید شاهچراغ در روز تولد آرتین

در جریان سفر رئیس‌جمهور به شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی در روز تولد این کودک بازمانده‌ از ترور، به منزل شهیدان سرایداران رفت اما با توجه به سفر آرتین به تهران، تولد او را از طریق تماس تصویری تبریک گفته و هدیه رئیس‌جمهور را تقدیم کرد.

نماینده رئیس‌جمهور همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حمله تروریستی در شاهچراغ، از خانواده شهدا و بازماندگان این حادثه دلجویی و تجلیل به عمل آورد.

 
 

کد خبر 796726
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha