فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای از پیگرد بیانیه‌های باشگاه سپاهان علیه آرای انضباطی این فدراسیون از مجاری مربوطه خبر داد.

فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو تداوم انتشار بیانیه‌های باشگاه سپاهان درباره آرای کمیته انضباطی، لازم به ذکر است که فرایند صدرالاشاره مغایر با مقررات و قابل پیگیری از مراجع قضایی فدراسیون فوتبال است.

علی‌رغم تاکید ریاست محترم فدارسیون و اطلاعیه کمیته انضباطی مبنی بر اینکه این کمیته مرجع رسیدگی به تخلفات است و باشگاه‌ها حق بیانیه علیه یکدیگر را ندارند و چنانچه به مواردی اعتراض دارند باید از مجاری قانونی ارکان قضایی مطالبات خود را مطرح کنند، لیکن باشگاه سپاهان در ادامه بیانیه‌های مکرر خود مجددا در روز چهارشنبه مورخ ۷/۱۹/ ۱۴۰۲ بیانیه‌ای منتشر کرده و ضمن دخالت در آرای صادره کمیته انضباطی درباره باشگاه‌های دیگر از الفاظ نامناسب در این بیانیه در خصوص آرای صادره توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و گزارش‌ها و دستورالعمل‌های ناظر بر قراردادهای ورزشی که به تصویب هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسیده، استفاده کرده است.

بدیهی است این اظهارات خارج از مقررات، عرف و اخلاق ورزشی بوده و به منظور صیانت از ارکان مستقل قضایی قابل پیگرد از مجاری مربوطه خواهد بود.

کد خبر 796490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید US ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    فکر کنم اینبار بخواین تمام امتیازات سپاهان را کم کنید . ... پرسپولیس بدونن اگه تمام امتیازات فعلی سپاهان کسر گردد باز هم تیم‌های حکومتی با وحشت جلو سپاهان میان چون میدون تیم سپاهان شخصیت قهرمانی داره اگرچه شما با کسر امتیاز بخواین جلوش را بگیرید ولی شخصیت قهرمانی را نمی‌تونید از این تیم بگیرید .بروید وفکر دیگری بکنید.