گروه شهری: با انتشار خبر استعفای یکی از معاونان قالیباف برای پیوستن به ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اعلام شد قالیباف با این استعفا موافقت کرده است.

شهردار تهران در پاسخ به استعفای محمدرضا واعظ مهدوی، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی خود، آورده است: اینک که پس از 21 ماه خدمت در مقام معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی شهرداری تهران، با عنایت به شرایط حساس و خطیر کشور در مقطع کنونی خدمتگزاری در سایر سنگرهای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضروری می‌دانید و از مقام خود استعفا داده‌اید، ناگزیر با استعفای شما موافقت و از خدمات شما در طول دوران خدمت تقدیر و تشکر می‌کنم.

در بخش دیگری از پاسخ شهردار تهران به درخواست استعفای دکتر محمدرضا واعظ مهدوی آمده است: اهتمام به مقوله سلامت به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در کیفیت زندگی و مطالعات مربوط به سنجش عدالت در سلامت شهر، تدوین برنامه 5 ساله شهرداری تهران، نهادینه کردن فرایند برنامه‌ریزی در مناطق و رده‌های تابعه شهرداری و اجرایی کردن مطالعات مربوط به کنترل پروژه و استاندارد‌سازی خدمات شهرداری از مهم‌ترین خدمات ماندگار شما در دوران این مسئولیت است.

متن کامل نامه درخواست استعفای دکتر واعظ مهدوی خطاب به شهردار تهران نیز
 در پی می‌آید: «برادر ارجمند جناب آقای دکتر قالیباف شهردار محترم؛ بدین‌وسیله وظیفه خود می‌دانم از لطف و عنایت شما که در 2سال گذشته زمینه خدمتگزاری این جانب به شهروندان مؤمن و انقلابی شهر تهران را فراهم فرمودید، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

با عنایت به شرایط حساس و خطیر کشور در مقطع کنونی و با عنایت به اینکه شرایط فعلی ضرورت خدمتگزاری این جانب در سایر سنگرهای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضروری ساخته است بدین‌وسیله از جنابعالی اجازه می‌خواهم از خدمت در سنگر معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی شهر تهران معاف گردم.

بدیهی است اینجانب در همه حال در خدمت جنابعالی و مدیریت پرتوان و درخشان شهر تهران خواهم بود.

مجددا تاکید می‌نمایم دوره همکاری اینجانب با جنابعالی و سایر ارکان مدیریت شهر تهران تجربه‌ای ارزنده در سوابق اجرایی و مدیریتی اینجانب را تشکیل داده و اینجانب همواره مرهون درس‌ها و آموزه‌های این دوران پربار و بالنده خواهم بود.

برای جنابعالی و همه همکاران ارجمند توفیق الهی در خدمت‌گذاری به گوهر ارزنده انقلاب اسلامی را مسئلت می‌نمایم.»

گفتنی است که واعظ مهدوی در ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی مشغول به کار شده است و گفته می‌شود شهردار تهران برای جلوگیری از بروز هرگونه شائبه‌ای مبنی بر فعالیت سیاسی مدیران شهرداری با استعفای معاون خود موافقت کرده‌است.

کد خبر 79605

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز