سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
۰ نفر

عملیات ساخت 3 پروژه بیمارستانی در شهرستان‌ کوهدشت، خرم‌آباد و دورود استان لرستان همچنان ادامه دارد. پروژه ساخت بیمارستان رازی، نیایش و گهر که از سال‌های قبل شروع شده بود، برای مدتی متوقف و بار دیگر عملیلات ساخت آغاز شد.

بیمارستان

به گزارش همشهری آنلاین، معاون عمرانی استانداری لرستان اعلام کرد که مسائل و مشکلات مربوط به این 3 پروژه بیمارستانی پیگیری و خوشبختانه اتفاقات خوبی هم در این راستا صورت گرفت. احمدرضا دالوند همچنین گفت که مشکلات فنی مربوط به پروژه بیمارستانی گهر دورود نیز با پیگیری‌های صورت‌گرفته رفع شد. هر3 پروژه طی 2تا 3سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. با افتتاح این 3 پروژه، بیشتر از هزارتخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان لرستان اضافه می‌شود. همچنین 4500نفر به‌طور مستقیم در این بیمارستان‌ها مشغول به‌کار خواهند شد.

بیمارستان رازی تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. ظرفیت این بیمارستان 250 تختخوابی و در کوهدشت واقع شده است. بیمارستان نیایش خرم‌آباد با ظرفیت 580 تختخوابی 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. همچنین پیشرفت فیزیکی عملیات احداث بیمارستان گهر 30درصد است. این بیمارستان که در شهرستان دورود واقع شده است، 250 تخت بیمارستانی خواهد داشت.

کد خبر 795852
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha