نایب رییس شورای شهر تهران در تشریح ماجرای خانه های ۲۵ متری تهران گفت که شهرداری برای ساخت این خانه ها مجوز نمی دهد.

ساخت و ساز

به گزارش همشهری آنلاین، مدتی پیش بود که ساخت خانه های ۲۵ متری به نقل از خشایار باقر پور رئیس اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران رسانه‌ای شد. این خبر با وجود کمبود مسکن در پایتخت واکنش‌هایی در پی داشت. برخی از آن انتقاد کردند و عده ای هم ساخت آن برای زوج ها جوان لازم و ضروری دانستند.

در این میان بعضی هم خبر را با ساخت مسکن ملی گره زدند و آن را در راستای قرارگاه مسکن شهرداری تهران دانستند و نوک پیکان ها را متوجه مدیریت شهری پایتخت کردند اما این موضوع بلافاصله از سوی سیدمهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تکذیب شد و او گفت که شهرداری تهران و سازمان نوسازی شهرداری هیچ برنامه‌ای برای احداث چنین واحدهایی ندارد. پس از او عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران هم در پاسخ به شایعه ساخت مسکن ۲۵ متری توسط شهرداری تهران گفت که در هیچ یک از مناطق مجوز ساخت خانه های ۲۵ متری صادر نشده و نخواهد شد.

اکنون پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران هم به صراحت اعلام کرده: «معاونت شهرسازی پروانه مسکن ۲۵ متری را نمی‌دهد و در تهران امکان پذیر نیست. چرا که مسکن ۲۵ متری نیاز خانواده ۲ نفره را نیز پاسخ نمی دهد و مشکلاتی همچون ترافیک را به دنبال خواهد داشت، بنابراین چنین مجوزی صادر نمی‌شود و مسکن ۲۵ متری ساخته نخواهد شد.»

کد خبر 795585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha