شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
۰ نفر

تلفات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی در پی عملیات امروز نیروهای مقاومت به ۳۰۰ کشته و بیش از ۱۴۵۰ مجروح رسیده که حال ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

عملیات  طوفان الاقصی

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، تلفات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی در پی عملیات امروز نیروهای مقاومت به ۳۰۰ کشته و بیش از ۱۴۵۰ مجروح رسیده که حال ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

صبح روز شنبه (امروز) بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی سابقه به حداقل هفت شهرک‌صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمامر عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم موقت محسوب می‌شود؛ ویدئوهای زیادی از حضور رزمندگان عزالدین القسام در داخل شهرک‌ها منتشر شده است.

کد خبر 794623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    78 سال بود که، إسرائيل ، میلیون ها زن و کودک فلسطينی را به قتل رساند و آنها جز پرتاب سنگ هیچ سلاحی نداشتند،. اما،.بتزپسگیری خاک فلسطين بزرگترین نقطه عطف،. نبرد جوانان مقاومت فلسطین است، همان جوان‌هایی که توسط شهید قاسم سليماني . به این شجاعت و امکانات دست یافتند
  • Borzoo NO ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 0
    جنگ که یکطرفه تلفات نمی دهد..صبر کنید تا تلفات دو طرف را تا آخر ببینید. متاسفم برای کودکان و زنان که قربانی میشوند
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 1
    انتقام سخت فرزندان سردار دلها و تحقیر اسراییل. بیچاره رسانه‌های معاند و مروج خشونت در بدترین حالت ممکن
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 1
    اللهم عجل لولیک الفرج