یک رسانه عبری زبان در واکنش به بیانیه کوتاه نتانیاهو در مورد عملیات طوفان الاقصی گفت که پنج ساعت بعد از وقوع عملیات، جنگ و درگیری نتانیاهو بیانیه ای صادر و اعلام کرد که ما در وضعیت جنگی قرار داریم.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه اطلاع رسانی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در شبکه مجازی اعلام کرد، بعد از سکوتی طولانی، نخست وزیر از داخل پایگاه نظامی در کریا (وزارت جنگ رژیم صهیونیستی) در تل آویو بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد  که حماس حمله غافلگیر کننده  و خونینی را علیه ما انجام اما ما پیروز خواهیم شد.

او در عین حال ادعا کرد که به تمامی وزرا دستور داده شده است از انجام گفت‌وگوی رسانه ای اجتناب کنند، ما از تمامی ابزارها برای حمایت از شهروندانمان استفاده خواهیم کرد.

در ادامه این گزارش آمده است ، تمامی اعضای کابینه ساکت هستند ، به استثنای وزیر جنگ که وضعیت فوق العاده را در منطقه اطراف نوار غزه اعلام کرد ، دستور العمل مربوطه در اختیار تمامی وزرای کابینه قرار داده شده است ، در این دستور العمل آمده است ، اسرائیل با قدرت به تهاجم حماس که از غزه صورت گرفته پاسخ خواهد داد و ما از تمامی ابزارها برای حفاظت از شهروندان خود و تحقق امنیت و ثبات در منطقه استفاده خواهیم کرد.

نتایناهو در ادامه گفت: من با رؤسای سرویس های امنیتی دیدار و دستورات خود را صادر کردم که ابتدا باید شهرک ها از وجود افراد مسلحی که وارد آن شدند پاکسازی شده ، این عملیات چند ساعت به طول خواهد انجامید ، من دستور دادم با قدرتی که دشمن تا کنون آنرا به چشم ندیده به مقابله بپردازیم. نتانیاهو همچنین اعلام کرد در عین حال دستور بسیج گسترده را هم صادر کردم.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس امروز صبح عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم اسرائیل در اطراف غزه را آغاز کرد که عملیاتی ترکیبی شامل موشک‌باران اراضی اشغالی و عملیات نظامی زمینی به همراه هلی برن با پاراگلایدر بود که در نوع خود بی‌سابقه بوده و بنا به اذعان صهیونیست‌ها ۳۵ نظامی به اسارت درآمده و ۲۲ کشته و ۵۴۵ زخمی برجای گذاشته است و بیمارستان‌های جنوب اسرائیل دیگر جایی برای پذیرش ندارند.

کد خبر 794437
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    ماشاالله مقاومت خوشحالمون کردین الله اکبر