شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
۰ نفر

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم اعلام کرد: میزان رطوبت هوا در این جزیره صبح امروز (شنبه) در پانزدهمین روز از فصل پاییز به ۱۰۰ درصد رسید.

رطوبت هوا در بوشهر افزایش می‌یاید

به گزارش همشهری آنلاین، محمد کاملی دیرستانی افزود: این شرایط حاصل استقرار جو پایدار در منطقه و افزایش تبخیر آب دریا است.

وی با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان و جزیره قشم ادامه داد: از روز جاری، تا ظهر فردا یکشنبه، وزش بادهای شرقی در مناطق دریایی استان پیش بینی می شود و دریا کمی مواج خواهد بود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: همچنین امروز، مناطق غربی خلیج فارس(محدوده خوزستان و بوشهر)، با وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی، مواج پیش بینی می شود.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: در ساعت های بعدازظهر در بلندی های استان هرمزگان رشد ابرهای همرفتی و وقوع رگبار پراکنده باران و رعد و برق محتمل خواهد بود.

وی گفت: به لحاظ دمایی، امروز نوسانات دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت و فردا(یکشنبه) با افزایش رطوبت نسبی هوا، کاهش یک تا سه درجه ای دما در مناطق مرکزی استان هرمزگان و برخی نقاط پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم بیشینه دما و رطوبت را در ایستگاه هواشناسی (فرودگاه قشم) ۲۵ درجه و ۹۹ درصد و شهر قشم را ۲۹ و ۱۰۰ درصد اعلام کرد.

کد خبر 794270
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha