لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۲بازی پیگیری می‌شود و در ادامه هفته هفتم این رقابت‌ها استقلال و سپاهان در مصاف با مس و صنعت‌نفت پنجمین بازی خود را برگزار می‌کنند.

استقلال و مس رفسنجان

به گزارش همشهری‌آنلاین، در ادامه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر که از پنجشنبه و جمعه با ۴بازی آغاز شده، امروز استقلال در رفسنجان به مصاف مس می‌رود و سپاهان هم در زمین خودش از نفت آبادان میزبانی می‌کند.

مس رفسنجان - استقلال تهران

اخبار مربوط به این مسابقه، ۲-۳روزی است در صدر پربیننده‌ترین اخبار ورزشی قرار گرفته‌اند اما این موضوع هیچ ربطی به بار فنی این بازی و حساسیت‌های جدولی ندارد. موضوعی که این بازی را بر سر زبان‌ها انداخته مشکلات عجیب در ورزشگاه تازه‌تاسیس مس رفسنجان است. ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان که به تازگی تاسیس شده، ظاهرا روی یک رشته قنات قرار گرفته و شرایط عجیب و خطرناکی پیدا کرده است. به همین دلیل رفسنجانی‌ها محل برگزاری بازی را تغییر دادند و در ورزشگاه دیگری از استقلال پذیرایی خواهند کرد. مس رفسنجان در ۲فصل گذشته از تیم‌های سرسخت لیگ بود و به‌خصوص بابت گل نخوردن و خط دفاعی موفقش ستایش می‌شد.

امسال اما با رفتن محمد ربیعی و آمدن ساکت الهامی، این تیم لااقل در شروع لیگ هیچ اثری از آن صلابت و سرسختی بروز نداده است. تیم ساکت الهامی بازی‌ها را با ۲مساوی و ۲باخت آغاز کرد و تازه در هفته پنجم به نخستین برد خودش رسید. تاریک‌ترین نقطه کارنامه این تیم باخت خانگی مقابل تیم تازه‌وارد شمس‌آذر آن هم با نتیجه سنگین ۳بر صفر بود. البته مس رفسنجان حتی در سال‌های قبل که تیم پرقدرتی بود و به این سادگی‌ها شکست نمی‌خورد، مقابل استقلال در خانه‌اش تسلیم می‌شد.

سال گذشته ساپینتو در رفسنجان با نتیجه ۲بر یک پیروز شد و سال قبل از آن هم فرهاد مجیدی با نتیجه ۲بر صفر در این شهر پیروز شده بود. آخرین بار که آبی‌ها در رفسنجان امتیاز دادند، سرمربی این تیم محمود فکری بود که دقیقا بعد از همان تساوی یک بر یک برکنار شد. امروز جواد نکونام برای کسب چهارمین پیروزی‌اش طی ۵بازی به زمین مس می‌رود و امیدوار است بتواند از یکی دو بازیکن جدیدش هم در این بازی رونمایی کند. عجیب است که بعد از سپری شدن ۲ماه از شروع رقابت‌های لیگ برتر، تیم نکونام هنوز کامل نشده و شکل نگرفته است!

سپاهان - نفت آبادان

سپاهان ۴هفته ابتدایی لیگ را با نمایش‌های عالی و ۴برد قاطع آغاز کرد اما بلافاصله بعد از آن ۴برد مشکلات حاشیه‌ای و اتفاقات عجیب‌وغریب گریبان این تیم را گرفت. ابتدا سپاهانی‌ها با حکم کمیته انضباطی ۴امتیاز جریمه شدند، بعد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروی هوایی عراق متوقف شدند و بعد از آن هم ماجراهای بازی با الاتحاد و حاشیه‌های بی‌پایان آن بازی پیش آمد. در واقع یک ماهی هست که آب خوش از گلوی سپاهان پایین نرفته است. این تیم بعد از ۴پیروزی ابتدایی‌اش در لیگ، فقط توانسته یک بازی انجام بدهد که در آن یک بازی هم پیروز نشده است.

تیم مورایس امشب می‌خواهد انتقام تمام این بداقبالی‌ها را از نفت آبادان بگیرد. شاگردان او امشب سراپا حمله خواهند بود تا ۱۱امتیازی شوند و اگر شایعه بازگشت ۴امتیازشان به حقیقت پیوست همچنان صد درصد امتیازات را کسب کرده باشند.

کد خبر 794212
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha