دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته سی و دوم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا روز شنبه (29 فروردین) با انجام دو بازی آغاز شد.

در یکی از این بازی‌ها لاتزیو میهمان جنوا بود که موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد. در دیدار دیگر این شب که مهم‌ترین بازی این هفته نیز بود، تیم یوونتوس میزبان صدرنشین جدول بود. نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم، اینتر میلان  با گل دقیقه 64 بالوتلی پیش افتاد، اما بانوی پیر ایتالیا در دقیقه 1+90 بازی را به تساوی کشید تا اینتر به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کند.

 بقیه دیدارهای  این هفته نیز روز یکشنبه برگزار شد. در این دیدارها پالرمو 4 بر 1 بولونیا را مغلوب کرد، سیه‌نا با دو گل به کیه‌وو ورونا باخت. اودینزه کالچو 3 بر 1 بر فیورنتینا چیره شد. رم 3 بر 2 بر لچه غلبه کرد. کالیاری کالچو هم با دو گل از سد ناپل گذشت. آتالانتا برگامو با یک گل از رجینا کالچو شکست خورد. کاتانیا کالچو 2 بر 0 سمپدوریا جنوا را برد و در آخرین دیدار این هفته، ‌میلان میزبان تورینو بود که 5 بر 1 این تیم را در هم کوبید.

 در این بازی فیلیپو اینزاگی در دقایق 13، 37 و 60 برای میلان گلزنی کرد و این دومین هت‌تریک وی در این فصل بود. دو گل دیگر این تیم را کاکا (68،‌پنالتی) و آمبروسینی (90) به ثمر رساندند.

 در جدول رده بندی اینتر میلان،‌ میلان، یوونتوس، ‌جنوا، فیورنتینا و آ.اس.رم به ترتیب با 74، 64، 64، 57، 55 و 52 امتیاز اول تا ششم هستند. لازم به ذکر است که میلان و یووه هم‌امتیاز هستند و میلان به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد.

کد خبر 79421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز