تعدادی از هواداران رم با پوشیدن پیراهن سردار آزمون، بازی شب گذشته این تیم را تماشا کردند.

سردار آزمون

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته رم موفق شد دومین بازی خود از رقابت‌های لیگ اروپا را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد تا شاگردان ژوزه مورینیو در این پیکارها ۶ امتیازی شوند و رقابت اصلی برای صدرنشینی، بین آنها و اسلاویا پراگ باشد.

به دلیل مشکلات مربوط به فیرپلی مالی، رم نتوانست از تمامی خریدهای جدید خود در لیگ اروپا استفاده کند و به همین دلیل، مورینیو مجبور شد برای این پیکارها، روی نام سردار آزمون خط قرمز بکشد.

هر چند که آزمون نمی تواند در مسابقات اروپایی تیمش را همراهی کند و در زمین مسابقه به رم کمک کند ولی او شب گذشته در استادیوم المپیکو شهر رم حاضر شد و پیروزی چهار بر صفر تیمش برابر سروت سوئیس را از نزدیک مشاهده کرد.

مهاجم ایرانی جالوروسی در صفحه اینستاگرامی خود، ویدیویی از حضور پرتعداد تماشاگران حاضر در استادیوم را منتشر کرد و با به کار بردن عبارت فورزا رم، اینگونه از روی سکوها، تیمش را تشویق کرد.

نکته جالب اینکه تعدادی از هواداران رم که در ورزشگاه حاضر شده و مشغول تشویق تیم مورد علاقه شان بودند، همگی پیراهن شماره ۱۷ آزمون را بر تن کرده بودند و در یک ردیف افقی و دست بر گردن یکدیگر، جای خالی سردار در زمین بازی را پر کردند.

رم باید روز یکشنبه و در دیداری از هفته هشتم رقابت‌های سری آ ایتالیا، به مصاف کالیاری قعرنشین برود. با توجه به حضور ثابت لوکاکو و بلوتی در بازی برابر نماینده سوئیس، آزمون امید زیادی دارد که در این بازی، برای دقایق بیشتری در زمین حضور داشته باشد.

کد خبر 794142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha