با وجود ادعای خانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال این باشگاه از تیم رقیب به دلیل عبور از سقف قرارداد شکایت نکرده است.

دربی

به گزارش همشهری آنلاین، خانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود، یکی از برنامه‌های این باشگاه شکایت از تیم پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد است اما شکایت باشگاه استقلال از تیم پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد هنوز ثبت نشده است.

پیش از این استقلال و پرسپولیس به همراه تیم‌های پیکان و تراکتور مشترکا از تیم سپاهان شکایت کرده بودند که این شکایت منجر به کسر ۴ امتیاز از تیم سپاهان و تعدیل قرارداد ۶ بازیکن این تیم شد.

تیم سپاهان دردفاع از خود تیم‌های استقلال و پرسپولیس را متهم به عبور از سقف قرارداد کرده است. البته از شکایت این تیم از تیم‌های سرخابی خبر موثقی در دسترس نیست اما باشگاه آلومینیوم اراک به طور رسمی از تیم پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد شکایت کرده است و قرار است در روزهای آینده رای مربوط به این پرونده هم صادر شود.

تیم پرسپولیس متهم است که مازاد بر قرارداد به بازیکنانش پول می‌دهد که این پول از سوی یکی از افراد متمول و دوستدار تیم پرسپولیس پرداخت می‌شود که این موضوع از سوی رضا درویش و خبیری تایید شده است.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت این پرونده چه سرنوشتی خواهد داشت؟ عدم شکایت باشگاه استقلال از پرسپولیس شاید به این دلیل است که پرونده تیم پرسپولیس به دلیل شکایت باشگاه آلومینیوم اراک وارد بررسی و رسیدگی شده است و دیگر نیاز به شکایت جدید نیست.

کد خبر 793918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    12 8
    استقلالیها بجای بهانه های بنی اسراییل و گرفتن امتیازات الکی و نمایسشی سعی و تلاش نمایند در زمین مسابقه امتیاز کسب کنند اگر فراموشی نداشته باشند پرسپولیس با کسر سس امتیازهم قهرمان شده اینقدر دنبال بهانه نگردند تا پرسپولیس محبوب و قهرمان هست سایر تیمها فقط برای دوم شدن مبارزه کنند
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 1
      اره اگه سلطانی فروداورها نبودن تاابد قهرمان نمیشدلنگ..یادت نیست قبل ازسلطانی به مدت پنج سالدوازدهم جدول بودین
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 1
      با سلام حتما مثل بازیهای پرسپولیس درمیدان رقابت کنند ،یعنی طی این چند فصل بردهای پرسپولیس و باختهای سایر رقبایش بردهای ورزشی ورقابتی بوده ،چند مثال از بیعدالتی های گسترده طی این فصول درداوریها بنفع پرسپولیس باید ثبت شود تا هواداران محترم باور کنند این قهرمانیها باد آورده هست،یه مثال ،چگونه هست الان از بین دو تیم دولتی اونی که بدون باخت قهرمان بوده بعلت بدهی از آسیا حذف شده وتیم دوم الان درآسیا حضور داره ،تیم اول حذف شده وتیم دوم مجوز گرفته ،هردو دولتی هستند.خیلی میشود از رانتهای این چند سال با مدیریت اقای تاج و کمیته داوران وخصوصی سازی برای تیم‌پرسپولیس ذکر کرد،درحدی که دیگه رد انها بیشتر یه شوخی هست.
    • مهدی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 0
      مثل اینکه متن رو نخوندی و براساس تیتر نظر میدهی، گفت شکایت نکرده
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    1 0
    آخی راستی از میزان تمرکز یک باشگاه مثل استقلال چقدرش به فوتبال اختصاص داره بگم:اگر همه باشگاه های موفق ۹۵ درصد مسائل تکنیکی وتاکتیکی ومدیریت فوتبال و۵ درصد مسائل متفرقه باشه در استقلال ۹۵ درصد بفکر بیانیه شکایت پاپوش درست کردن وجوابگویی به شکایت طرفهای طلبکار داخلی وخارجیشونه ۵ درصد به فوتبال به همین خاطر ۱۵ سال اخیر بیشترین افت از نظر فوتبال ومحبوبیت بین مردم را داشته .مشغول باشید خخخخ
  • ع IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    0 0
    اقا‌ما‌طرفدار تیممان‌هستیم‌و‌دوست‌داریم‌به‌تیممان‌بدلیل‌اینکه‌دولتی‌است‌و‌دولت‌بغیر این‌دوتیم‌به‌همه‌کمک‌و‌از‌بودجه‌دولتی‌استفاده‌میکنند‌کمک‌کنید‌به‌شما‌چه ربطی‌دارد
  • US ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    استقلالی ها به امتیاز معیشتی عادت دارند آخه یکبار زمان فرهاد ... با امتیاز معیشتی وقربانی چند تیم یک قهرمانی پوشالی بدست آوردند الان هم دنبال امتیاز معیشتی وباد آورده هستند ولی این بار کور خواندید کسی که باید ازش امتیاز کم بشه خود استقلال است که پرسپولیس باید ازش شکایت کند تا قرارداداشون دقیق کنترل شود چون مشخص است سقف و رعایت نکردند