شناسایی نقاط بی‌دفاع شهری از جمله برنامه‌های شهرداری برای تردد آسان شهروندان است و بر این اساس شناسایی بزرگراه آزادگان به عنوان یکی از نقاط آسیب‌زای تهران شروع شده است.

بزرگراه آزادگان

به گزارش همشهری آنلاین، «احمد احمدی صدر» گفت: حاشیه بزرگراه آزادگان به عنوان یکی از کلونی‌های آسیب‌زاست که موجب شده تا نقاطی از این محدوده به یک نقطه بی‌دفاع شهری تبدیل شود.

وی اظهار داشت: رفع نقاط بی‌دفاع شهری کمک بسزایی به کاهش آسیب های اجتماعی می کند و از سوی دیگر تردد آسوده شهروندان در سطح شهر را فراهم می کند.

احمدی صدر افزود: در سال جدید سامانه ثبت شناسایی و رفع نقاط بی‌دفاع شهری مورد بهره‌برداری قرار گرفته و این سامانه به این شکل است که توسط خدمات اجتماعی شهرداری مناطق ۲۲گانه نقاط بی‌دفاع شهری مانند نشانی، تصویر و شرح موضوع شناسایی و  ثبت می شود و توسط شهرداری مناطق اقدام به رفع نقطه بی‌دفاع شهری خواهد شد.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این سامانه از ابتدای سال جاری ۹۳ نقطه بی‌دفاع شهری شناسایی شده است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: رفع نقاط بی‌دفاع شهری مشارکت همگانی را می طلبد به طوری که شناسایی این نقاط از سوی کارشناسان حوزه آسیب‌های اجتماعی مناطق ۲۲گانه انجام می شود که برای رفع آن باید سایر زیرمجموعه های مدیریت شهری ورود کنند.

کد خبر 793649

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha