پیگیری‌ها نشان می‌دهد برنامه تازه مهران مدیری از ساترا درخواست مجوز کرده و بعد از اتمام مراحل تولید بقیه فرآیند آن در شورای مجوز سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر پیگیری خواهد شد.

مهران مدیری

به گزارش همشهری آنلاین، چندی پیش خبری از فیلم «ساعت ۶ صبح» منتشر شد که مهران مدیری با بازیگرانی همچون سمیرا حسن‌پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، تینو صالحی، سعید زارعی و جمعی از بازیگران تئاتر و سینما فیلمبرداری اثر جدید خود را به پایان رساند.

معلوم نیست این کار تازه راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد و یا در زمانی دیگر رنگ پرده را به خود می‌بیند؟ اما خبر دیگر از اجرای برنامه جدید مهران مدیری است که «اسکار» نام دارد. در کنار دست به دست شدن این خبر، گمانه‌زنی‌هایی هم منتشر شد که این برنامه از ساترا مجوز نگرفته و این برنامه وجود خارجی ندارد.

پیگیری‌ها از سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) نشان می‌دهد این برنامه برای اخذ مجوز اقدام کرده و بعد از اتمام مراحل تولید و ارسال قسمت‌های برنامه برای بررسی در شورای صدور مجوز ساترا، نتیجه صدور مجوز انتشار مشخص خواهد شد.

البته برخی در فضای‌ رسانه این سؤال را مطرح کردند که آیا مهران مدیری در برنامه «اسکار» از سینما می‌گوید یا به دلیل سابقه و کارنامه کاری‌اش به سمت فضای کمدی و طنز خواهد رفت؟ گمانه‌زنی‌ها کماکان وجود دارد و باید دید در ادامه جزئیات این برنامه چه خواهد بود؟

این‌طور که گفته می‌شود برنامه اسکار از روی مسابقه خارجی «task master» ساخته می‌شود. همچنین سازندگان برنامه این روزها در لوکیشن این برنامه مستقرند و مهران مدیری همراه با نیما شعبان نژاد، مجری‌های این برنامه خواهند بود.

مهران مدیری این روزها پدر گواردیولا و نسخه سریالی خائن‌کشی را در نمایش‌خانگی دارد که البته به قسمت‌های پایانی‌شان رسیدند.

کد خبر 793590

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha