کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص سرنوشت دیدار برگزار نشده سپاهان و ایران و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم می‌گیرد.

نقش جهان

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور سابق بین‌المللی فوتبال ایران  در خصوص برگزار نشدن دیدار سپاهان و الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا و سرنوشت نتیجه این دیدار گفت: دقیقا نمی‌توان نظر دقیقی در این خصوص داد زیرا که برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان آسیاست که یک بازی به خاطر چنین دلیلی برگزار نشده و یک تیم به زمین نیامده است.

وی ادامه داد: ناظر بازی، وظیفه‌اش برگزار کردن بازی است و احتمالا به گوش مسئولان سپاهان و ورزشگاه نقش جهان رسانده که موارد اعتراض الاتحادی‌ها را حل کنند اما سپاهانی‌ها اهمیتی به این موضوع نداده‌اند و تصمیم گرفتند بازی با همین شرایط برگزار شود. با توجه به تجربه بنده و اینکه هر دو تیم ۲۴ ساعت قبل از بازی در ورزشگاه میزبان تمرین می‌کنند، احتمالا این موارد اعتراضی برای حل و فصل شدن به میزبان گفته شده است و آنها باید این موارد را اصلاح می‌کردند. در هر صورت AFC با توجه به گزارش ناظر بازی در خصوص این نتیجه تصمیم‌گیری خواهد کرد و احتمال هر تصمیمی اعم از ۳ بر صفر شدن بازی یا برگزاری آن در کشور ثالث وجود دارد.

کد خبر 793343
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha