حسن تفتیان بعد از اینکه در دوی ۱۰۰ متر بازی‌های هانگژو چهارم شد گفت: به من می‌گویند تو ارتش یک نفره‌ای که باید خودت پول اردو بدهی، خودت اردو بروی و تمرین کنی.. بدون مربی در این مسابقه‌ها شرکت کردم؛ مسئولان فدراسیون آمده‌اند و مربی تخصصی ورزشکار نیامده است.

به گزارش همشهری آنلاین، حسن تفتیان در دور فینال دوی ۱۰۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت و در یک قدمی مدال چهارم شد.  

سریع‌ترین مرد ایران در این مرحله زمان ۱۰:۱۴ ثانیه را ثبت کرد و با ۳ صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر سوم، چهارم شد.  

ژن یی ژی از چین(۹.۹۷)، بونسون از تایلند (۱۰.۰۲) و بن مهد فهیمی از مالزی (۱۰.۱۱) به ترتیب به مدالهای طلا، نقره و برنز رسیدند.

در شروع رقابت ۱۰۰ متر دونده تایلندی به دلیل اینکه زودتر از شلیک تپانچه داور دوید، کارت قرمز گرفت و حذف شد.  

حسن تفتیان، ‌ فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل‌نژاد سه دونده سرعتی ایران در این دوره از بازی‌ها بودند.

دور مقدماتی دو ۱۰۰ متر رو گذشته در بخش زنان و مردان برگزار شد که تفتیان به نیمه‌نهایی و اسماعیل‌نژاد به فینال صعود کردند اما فصیحی از صعود بازماند.

تفتیان در دور نیمه نهایی که امروز برگزار شد با رکورد ۱۰:۱۳ ثانیه به فینال رسید و اسماعیل‌نژاد هم در فینال با ثبت رکورد ۱۱.۵۴ ثانیه هفتم شد.  

تفتیان در مورد مسابقه خود گفت: کار ما در دوومیدانی با صدم ثانیه‌هاست که خیلی سخت است. تمام تلاشم را کردم و حتی بیشتر از توانم تلاش کردم اما جنگ نابرابری است.

او به شرایط دونده‌های سایر کشورها اشاره کرد و گفت: شرایط آماده سازی آنها قابل قیاس با من نیست. دوستان به من می‌گویند تو ارتش یک نفره‌ای که باید خودت پول اردو بدهی، خودت اردو بروی و تمرین کنی.  

تفتیان با بیان اینکه ۹۰ درصد سهمیه المپیکم قطعی است، تاکید کرد: با این حال باید برای کسب ورودی بیشتر تلاش کنم. الان نمی‌خواهم با ناراحتی و هیجان‌زده تصمیم بگیریم.  

اودر مورد نبودن مربی‌اش در بازی‌ها گفت: مربی من اینجا نبود و در یکی دو اردوی آخر شرایط خوبی نداشتم. مجبور شدم به ایران برگردم که همه اینها تاثیرگذار بود. رئیس و مسئولان فدراسیون  اینجا بودند اما مربی تخصصی ورزشکار نبود.  

کد خبر 792529
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha