سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

رگبار باران - رعد و برق

به گزارش هشمهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (شنبه‌) در شمال آذربایجان غربی‌ و آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌ و ارتفاعات‌ و دامنه‌های البرز در گیلان و نیمه‌ غربی‌ مازندران، همچنین‌ در جنوب‌ فارس‌ و بوشهر و غرب‌ هرمزگان افزایش‌ ابر، رگبار باران گاهی‌ وزش‌ باد شدید و رعد و برق‌ رخ‌ می‌دهد.

یکشنبه‌ در ارتفاعات‌ البرز و در مناطقی‌ از آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌ و اردبیل‌ افزایش‌ ابر، رگبار باران گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد پیش‌بینی‌ می‌شود.

دوشنبه‌ بارش‌ به‌ مناطقی‌ از آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌ و اردبیل‌ محدود می‌شود.

سه‌شنبه‌، علاوه بر مناطق‌ فوق‌، بارش‌ در غرب‌ گیلان و ارتفاعات‌ البرز رخ‌ می‌دهد و در برخی‌ از استان‌های غرب‌ کشور نیز افزایش‌ ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست‌.

چهارشنبه‌ با نفوذ جریانات‌ شمالی‌ به‌ سواحل‌ دریای خزر در گیلان، مازندران و غرب‌ گلستان افزایش‌ ابر و بارش‌ همراه با کاهش‌ نسبی‌ دما آغاز می‌شود و دریای خزر مواج‌ می‌شود. در اردبیل‌، آذربایجان شرقی‌، آذربایجان غربی‌ و شمال زنجان نیز بارش‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

امروز در مناطقی‌ از شرق‌، شمال شرق‌ و جنوب‌ شرق‌، به ویژه در منطقه‌ زابل‌، وزش‌ باد شدید و گاهی‌ گرد و خاک‌ انتظار می‌رود.

یکشنبه‌ در غرب‌ و جنوب‌ غرب‌ کشور وزش‌ باد افزایش‌ می‌یابد.

طی‌ روزهای سه‌شنبه‌ و چهارشنبه‌، علاوه بر غرب‌ کشور، در دامنه‌های جنوبی‌ البرز نیز وزش‌ باد شدید و در برخی‌ از این‌ مناطق‌ خیزش‌ گرد و خاک‌ رخ‌ می‌دهد.
 

کد خبر 792178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha