فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: طی جلسه با استاندار لرستان، مسؤولین استانی دست به دست هم دهند تا هم ارتش به خواسته خود برسند و هم استاندار به خواسته خود برسد و شاید در روزهای آینده خبرهای خوشی از سوی ارتش یا مقامات استانی به اطلاع مردم برسد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری

به گزارش همشهری آنلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه آئین افتتاح پل شهدای ارتش چگنی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پادگان ۰۷ خرم‌آباد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پادگان ۰۷ برابر قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و اوامر فرمانده معظم کل قوا باید از شهر خارج و در گذشته اقدام لازم صورت گرفت و در جای دیگر مستقر شد.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اراضی پادگان ساماندهی شده و روز به روز عرصه ساماندهی آن با همراهی استاندار پیش می‌رود و مسئولان استانی دست به دست هم دهند تا اقدامات لازم هرچه بهتر صورت پذیرد.

 وی به جلسه با استاندار لرستان اشاره کرد و افزود:آنچه که مهم است در این اراضی هم مردم و مقامات شهری در مبلمان شهری حق مسلم دارند و هم ارتش حق مسلم دارد که هر ۲ مورد در قانون دیده شده است و اختلاف نظری که در بحث اجرا وجود داشت طی جلسه با استاندار لرستان تلاش شد که به وحدت نظر تبدیل شود و در روزهای آینده خبرهای خوشی از سوی ارتش یا مقامات استانی به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به برکت وجود فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای، شعار در رکاب ولایت، ارتش فدای ملت، هر جا که مردم نیازمند کمک باشند، فرزندان ارتش در کنار آنها سایه به سایه همراهی ‌می‌کنند افزود: محرومیت‌زدایی بنا بر اموار فرمانده معظم کل قوا تکلیف ماست.

وی افزود: در موضوع محرومیت‌زدایی تکلیف داریم در کنار مردم باشیم و در این باره در سه استان سیستان و بلوچستان، لرستان، کرمان و بخش‌هایی از هرمزگان نیروی زمینی ارتش مشغول به محرومیت‌زدایی است که طرح‌های محرومیت‌زدایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به سرانجام برسانند. 

وی با اشاره به اینکه ۱۱ تیپ نیروی زمینی در مرزهای ایران مستقر است، بیان کرد: پل شهدای ارتش چگنی در ۹ ماه احداث شده است.

کد خبر 791855

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    0 0
    آفرین اتفاقاپادگانهای نظامی ستادکل نیروهای مسلح اعم ازارتش وسپاه وناجادرخارج شهرهاباشندکه باعث ترافیک وآلودگی صوتی نباشندالبته شامل همه بشود
  • رضا IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    0 0
    با سلام چراباید هزینه پیمانکاری ارتش در شهرهای دیگر با فروش اموال عمومی مردم خرم آباد که در بهترین نقطه شهرمی باشد پرداخت شود این زمین اموال عمومی مردم این منطقه می باشد
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    0 0
    خبر خوب واسه ملت بهبود معیشته