رئیس بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد بیان کرد: چندین دوره در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشتم؛ این نمایشگاه به لحاظ مساحت بسیار وسیع‌تر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد است و امیدوارم به سطح نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برسیم.

عبدالوهاب الراضی

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: عبدالوهاب الراضی، رئیس بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد و مدیر اتحادیه ناشران عراق با حضور در غرفه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ما از صمیم قلب دولت و ملت ایران را دوست داریم و به لحاظ عقایدی ارتباطات زیادی میان ایران و عراق وجود دارد.

وی همچنین به نمایشگاه کتاب تهران اشاره و بیان کرد: من چندین دوره در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشتم. این نمایشگاه به لحاظ مساحت بسیار وسیع‌تر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد است و امیدوارم به سطح نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برسیم.

رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد در بخش دیگر سخنان خود مطرح کرد: در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد حدود ۵۰۰ ناشر از کشورهای عراق، ایران، لبنان، مصر، مراکش، سوریه، آمریکا، اردن، امارات متحده عربی، کویت، ترکیه، عربستان و... حضور دارند و به معرفی و عرضه کتاب‌های خود می‌پردازند.

او با اشاره به ویژگی‌های محل برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد اضافه کرد: مساحت محل نمایشگاه ۱۰هزار متر مربع است و سالن برگزاری این نمایشگاه، بزرگ‌ترین سالن محل نمایشگاه محسوب می‌شود. مراکش نیز میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب بغداد است.         

 عبدالوهاب الراضی در پایان گفت: برگزاری چند اجلاس و همایش‌های علمی، ادبی و سیاسی با حضور میهمان‌های خارجی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد است.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد از بیست‌وهفتم شهریور تا پنجم مهرماه ۱۴۰۲ میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر 790972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha