مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از افتتاح ۲۰ بوستان جدید در تهران خبر داد.

بوستان

به گزارش همشهری آنلاین، علی محمد مختاری با اشاره به افتتاح ۲۸ بوستان در سال‌ ۱۴۰۲ گفت: ساخت ۲۰ بوستان دیگر نیز در دست اقدام است.

او افزود: فاز اول روددره فرحزاد ۵۴ هکتار است که تا پایان امسال افتتاح می‌شود. فاز بعدی نیز طراحی آن در حال اجرا شدن است.

وی افزود: ما امسال ۲۸ بوستان افتتاح کردیم و ۲۰ مورد دیگر نیز در دست اقدام است و در تلاش هستیم که آنها هم به بهره برداری برسند که در نتیجه با  ۴۸ بوستان دیگر به ظرفیت فضای سبز پایتخت افزوده می‌شود.

کد خبر 790676
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    نه تنها میدان سازی و احداث میدان جدید امام حسن و پلازا سازی جهت توسعه و گسترش کلان شهر صنعتی اصفهان احداث نگشته است بلکه حدود نیمی از میدان فعلی امام علی اصفهان نیز با وجود پارکینگ های مسقف زیر گذر میدان امام علی تبدیل به پارکینگ عمومی شده اند. که در بعضی از ساعات دوبله پارک و سوبله پارک در معابر عبدالرزاق و ولی عصر به وضوح مشاهده می شود و دوربین و یا مسئولی و یا ثبت تخلفی جهت رفع راهبندان و ترافیک مشاهده نمی شود. ایا کشور صاحب ندارد؟؟؟؟
  • داود IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    1 0
    آب نداریم بوستان می‌سازیم برای افغانی کار تولید میکنید جا ی بیست بوستان شبکه بهداشت میزدید برای ایرانی کار تولید میکردید
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    از محل درامد اخذ جرایم از متخلفان در معبر مسجد سید اصفهان و معبر حکیم نظامی اصفهان و معبر شهید بهشتی اصفهان می توان ایستگاه های جدید اتوبوس رانی بی ار تی در این مسیر فوق احداث نمود. زیرا تخلفات در معابر فوق اصفهان بسیار زیاد و در نتیجه ترافیک و راهبندان و صد معابر را به همراه دارد. و نیاز به نصب دوربین و فعال نمودن ثبت تخلف در معابر فوق می باشد.
  • رزمنده و آزاده و جانباز جنگ IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    0 0
    جناب آقای مختاری مدیرعامل فضای سبز شهر تهران شما جز نادر مدیرانی هستی که هم تخصص و هم تجربه مفید در فضای سبز دارید و نیم قرن است که مردم تهران مدیون زحمات شما هستند ولی در دو سال اخیر مدیریت شهری اکثر بوستان‌های زیبا و بزرگ تهران دارد به مخروبه تبدیل می‌شود فضای سبز و درختان آن در حال خشک شدن و مبلمان شهری و تامین روشنایی و سرویس های بهداشتی و... وضعیت اسفباری دارد ، شما که دلسوز یک بته گل هستید به داد فضای سبز سابقا زیبای تهران برسید