مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

فردا آیین بهره برداری از ناوگان جدید دانش آموزان دارای معلولیت‌های مختلف در مجتمع آموزشی نیمروز برگزار می شود.

سرویس مدارس استثنایی

به گزارش همشهری، حدود ۵۴ مدرسه استثنایی در تهران وجود دارد که دانش آموزان دارای معلولیت‌های جسمی و حرکتی، ذهنی، اتیسم و ... در آن مشغول تحصیل هستند. با توجه به شرایط ویژه این دانش‌آموزان، وسیله ایاب و ذهاب یا همان سرویس مدارس برای آنها و خانواده‌های‌شان بسیار لازم و ضروری است. همچنین این افراد فرصت‌های کمتری برای حضور در اجتماع دارند و از این جهت، مدرسه و بودن در جمع دوستان و معاشرت با آنها برایشان حیاتی و یک نیاز غیر قابل انکار است.

تامین سرویس برای این دانش آموزان سال گذشته با مشکلات بسیاری همراه بود تا آنجا که در مقطعی منجر به تعطیلی برخی مدارس استثنایی شد. بر همین اساس امسال با مصوبه شورای شهر تهران مقرر شد شهرداری تهران هزینه سرویس مدارس استثنایی را به طور کامل متقبل شود.

آن طور که افشین جباری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر عنوان کرده: «مسئولیت تامین سرویس دانش آموزان مدارس استثنایی به این شرکت واگذار شده است و حدود ۱۵۰۰ دستگاه خودرو به این مدارس اختصاص داده شده است.»

فردا با حضور اعضای شورای شهر تهران (حبیب کاشانی، سید جعفر تشکری هاشمی و ...) آیین بهره‌برداری از ناوگان مدارس استثنایی برگزار می‌شود.

کد خبر 790542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha