‌فرمانده نیروی دریایی سپاه از ساخت پهپادهای آب‌نشین توسط متخصصان جوان نیروی دریایی سپاه خبر داد و گفت:‌ این پرنده‌ها توانایی حمل موشک و بمب را دارند.

دریادار علیرضا تنگسیری

به گزارش همشهری آنلاین، دریادار تنگسیری از طراحی و ساخت پهپادهایی که قابلیت پرواز از روی را داشته باشند خبر داد و اظهار داشت:‌ پهپادهای آب‌نشین قادر به حمل موشک و بمب و پهپادهای هیبریدی نیز دارای دو موتور پرتاب و موتور محرک است که به زودی به نیروی دریایی الحاق می‌شود.

وی با بیان اینکه این پهپادها تا 15 ساعت قابلیت گشت و شناسایی دارند، افزود: در شرایط تحریم کامل، ساخت پهپاد به پیشرفت‌های بزرگی رسید و از پهپادهای آب‌نشین تا پرنده از روی آب ساخته شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه موفقیت‌های دیگری مانند تجهیز شناورهای راکت‌انداز به موشک نیز در دنیا بی‌سابقه است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به باورهای دینی و سیاسی و به پشتوانه قدرت نظامی نیروهای مسلح خود و حمایت همه‌جانبه اقشار مختلف مردم، اجازه کوچکترین کج اندیشی درباره ذره‌ای از آب و خاک خود به دشمنان را نخواهد داد.

کد خبر 790541
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • تارویردی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    0 0
    درودبه دلاورمردان الشهید چمران گرفته تا شهید سلیمانی وامروزبه دریادارتنگسیری خداقوت
  • صادق IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    هــمـیشه سـپاه پاسـداران مایه افـتخار ممـلکت مون هستش امـنیـتی کـه داریـــم به لــطف ســپاه هستش در آرامش زنـدگـی میکنیـم هــروقت اســم سـپاه مــیاد یا مثـال میبینم ایسـت بازرسی زدن میرسـم بهشـون یه جـور احساس خوبی بهم دست میده سـپاه و یه جور از عضو خانـواده میبینم انقدر آرامش بخشه اسـم سـپاه پاسـداران همـیشه به سپاه پاسداران افتخار میکنم جــــــانـــم فــــــدای رهـــــــبر عـــــزیــــزمــــــــان
  • ناشناس IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    کوات کوپتر هارو اگر مجهز به اسلحه مسلسل مانندی چیزیکنند مجهز به دوربین کنند و خودشم حالت انتحاری داشته باشه خوبه و همین طور بشه کنترلش کرد خوبه ،😁😁😁
  • حسینی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    0 0
    زنده باد سپا ه یاور زندگی مردم ایران خدا قوت خستع نباشید نبردهای امام زمان