شهردار تهران درباره ساخت واحدهای ۲۵ متری در تهران و بررسی حجاب زنان در اماکن وابسته به شهرداری توضیحاتی ارائه داد.

زاکانی در حیات دولت

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران هم پس از نشست هیات وزیران در حیاط دولت در میان خبرنگاران حاضر شد و در واکنش به انتشار وسیع خبر ساخت واحدهای ۲۵ متری، گفت: «بنده هم این خبر را شنیدم که به نظرم ایده بدی است. چیزی که حقیقت دارد و ما در حال دنبال کردن آنها هستیم این است که از خانه‌هایی که در شان خانواده‌های ایرانی است حمایت کنیم تا از طریق صنعتی‌سازی تحویل مردم تهران بدهیم.»

او در ادامه به وضعیت درختان پایتخت هم اشاره و عنوان کرد: «شهرداری درختان کهنسال و آفت‌خورده را طی چند مرحله با گیاه بابون جایگزین می‌کند. البته در گذشته برخی به صورت محدود در این زمینه تخلفاتی را مرتکب شده بودند که محکوم به جرایم سنگین شدند.»

شهردار تهران درباره گلایه برخی شهروندان از وضعیت پوشش بانوان در بوستان‌های شهرداری تهران، تاکید کرد: «حدود ۳۳۶۸ بوستان زیر نظر شهرداری تهران است  که فقط سه بوستان برای بانوان محصور و مناسب‌سازی است و بقیه آنها اینگونه نیست. انتظامات شهرداری در بوستان‌ها مکلف هستند از فضای سبز بوستان محافظت کنند و نظم داخل بوستان را سر و سامان دهند. آنان در داخل بوستان ماموریت ندارند به پوشش زنان بپردازند البته شهرداری تهران برای انتظامات چارچوب‌هایی را تعیین کرده است.»

زاکانی در پایان هم گفت: « شهرداری تهران نظارت بر پوشش بانوان در ۳۰۰ میدان میوه و تره‌بار، ۵۲ فروشگاه شهروند و ۱۵۰ ایستگاه مترو را در دست انجام دارد اما موفقیت در این کار نیازمند همراهی سایر دستگاه‌هاست.»

کد خبر 789849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    3 0
    به کارهای مفیدتر نطافت وبهداشت زیباسازی و کارهای عمرانی شهربرس