اغلب مرحوم «آرش میراحمدی» را با نقش‌های کمدی می‌شناسند در حالی که او در سال ۹۹ در فیلم کوتاه «سرباز» از تولیدات باشگاه فیلم سوره که روایتی از زندگی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود و یک اثر کاملا جدی تلقی می‌شد، نقش شهید مهندس ابومهدی را ایفا کرد.  

آرش میراحمدی

به گزارش همشهری آنلاین روز گذشته آرش میراحمدی، بازیگر بر اثر ابتلا به سرطان در سن ۵۲ سالگی درگذشت. اغلب مرحوم آرش میراحمدی را با نقش‌های کمدی می‌شناسند؛ در حالی که او در سال ۹۹ در فیلم کوتاه «سرباز» از تولیدات باشگاه فیلم سوره که روایتی از زندگی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود و یک اثر کاملا جدی تلقی می‌شد، نقش شهید مهندس ابومهدی را ایفا کرد.

فیلم کوتاه سرباز در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به کارگردانی محمد پایدار در باشگاه فیلم سوره ساخته شد و در مدت زمان کوتاهی یکی از آثار پربازدید فضای مجازی شد ولی به دلیل محدودیت‌های اینستاگرام در انتشار مطالب مربوط به این شهید عزیز، از صفحاتی که این فیلم را بارگزاری کرده بودند حذف شد.

آرش میراحمدی متولد ۴ تیر ماه ۱۳۵۰ در فراشبند استان فارس و فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم انجام می‌داد.

بی‌بی چلچله، نوروز ۷۲، نیمه پنهان، خنده بازار، بیمار استاندارد، کلبه عمو پورنگ، بچه محل و... از جمله کارهای زنده یاد میراحمدی در سینما و تلویزیون است.

کد خبر 789842
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha