سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
۰ نفر

سخنگوی ایران ایر گفت: پرواز نجف به تهران و پرواز استانبول _ تهران به دلیل عدم ارائه قطعه توسط فرودگاه استانبول با تاخیر روبرو شد.

ايران اير

به گزارش همشهری آنلاین،  حسام قربانعلی افزود: پرواز نجف دیروز که قرار بود در ساعت ۱۲ بعداز ظهر انجام شود به علت تاخیر و ایجاد مشکل در پرواز استانبول  و تغییر در سیکل پروازی با تاخیر روبرو شد که پیش از پرواز به مسافران اطلاع رسانی و اعلام شد که پرواز با ۸ ساعت تاخیر انجام می شود.

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای مسافران این پرواز هتل کوثر را هماهنگ کردیم اما به علت عدم کافی بودن اتاق برخی از مسافران نتوانستند در هتل باشند اما طبق برنامه ریزی ناهار را برای مسافران در هتل کوثر ارائه کردیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه به علت عدم  ارائه قطعه برای تعویض لاستیک هواپیما به طوری حتی جک هم به شرکت هواپیمایی ایران ایر ارائه نکردند که این امر خود باعث شد که چند پرواز به صورت زنجیره وار با تاخیر روبرو شود.

گفتنی است روز گذشته دو پرواز نجف تهران و استانبول تهران ایران ایر با تاخیر بیش از ۱۲ تا ۱۴ ساعت روبرو شده بودند.

کد خبر 789508
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    آیا قرار است تا ابد در مقابل این رفتارهای غیردوستانه ترکیه ساکت بمانیم.؟ آیا نمیشود با بست عوارض و مالیات بسیار سنگین مسافرت ایرانیان به ترکیه را پر هزینه و حتی متوقف کنیم؟ عراق جان مال را در اختیار زوار ایرانی اربعین قرار داد و برعکس ترکیه از کوچکترین همکاری با مسافران هواپیمای ایرانی خودداری نموده است!!!
  • ناشناس IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    چقدر خار و ذلیل شدیم که ترکیه این رفتارهارو با ما انجام میده ننگ ننگ ننگ