دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: یک ماه بعد از انتشار اخباری مبنی بر محدودیت دوشب برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ، معاون هنری وزارت ارشاد آن را شایعه خواند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت خانه موسیقی، ایمانی خوشخو، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در دیدار روز شنبه با هئیت مدیره خانه موسیقی ضمن اعلام این خبر گفت: دفتر موسیقی هیچ ممنوعیتی برای تعداد شب‌های برگزاری کنسرت اعمال نکرده است.

در این دیدار که روز شنبه در محل خانه موسیقی برگزار شد، دکتر ایمانی با بیان این مطلب افزود: متاسفانه در ایران برنامه‌ریز و تهیه کننده حرفه‌ای برای موسیقی کم داریم و اکثر تهیه کنندگان و برگزار کنندگان  کنسرت برای برگزاری یک برنامه خوب و بی عیب دچار مشکل می‌شوند.[تنها 15 تولیدگر موسیقی فعالند]

وی با رد کردن شایعه ممنوعیت برگزاری بیش از دو شب گفت : من نمی‌دانم این شایعه از کجا درست شد ،البته دفتر موسیقی ،اداره اماکن و دیگر نهادهای مرتبط برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی ،بویژه در حوزه موسیقی پاپ ،باید مراقبت کنند و اگر اطمینان حاصل شد که مردم دچار زحمت و مشکل نمی‌شوند مجوز برای تعداد شب‌های درخواستی از سوی دفتر موسیقی صادرمی‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین پیش از این برخی از دست‌اندرکاران موسیقی وزارت ارشاد خبر برگزاری تنها دوشب برای موسیقی پاپ در یک سالن را تایید کرده بودند.[برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ فقط در 2 روز]

کد خبر 78937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز