دو جسد کوچک ادعایی متعلق به موجودات بیگانه در «مکزیکوسیتی» پایتخت مکزیک در مقابل چشمان حیرت‌زده سیاستمداران و قانونگذاران این کشور نمایش داده شد.

یوفوها

به گزارش همشهری آنلاین، دو جسد کوچک ادعایی موجودات بیگانه که گفته می‌شود از شهر تاریخی در جنوب شرق «پرو» بازیابی شده و قدمتی ۱۰۰۰ ساله دارند، سه‌شنبه (۱۲ سپتامبر، ۲۱ شهریور) در جعبه‌هایی در کنگره مکزیک در «مکزیکوسیتی» پایتخت این کشور نمایش داده شد. 

تصاویر ؛ نمایش اجساد فرازمینی‌ها در یک کنگره! | ماجرای دو جسد کوچک؛ حیرت‌ سیاستمداران و قانونگذاران

رسانه‌های مکزیکی گزارش دادند پیشگام برگزاری این رویداد «جیمی مائوسان» روزنامه‌نگار و یوفولوژیست (محقق و کارشناس در مبحث اشیای پرنده ناشناخته) بود که تحت سوگند شهادت داد اجساد مویایی شده بخشی از تکامل زمینی ما نیستند و دی‌ان‌ای آن‌ها ناشناخته باقی مانده است. 

مائوسان در جلسه علنی به مقام‌های آمریکایی و اعضای دولت مکزیک قبل از رونمایی از اجساد ادعایی، چند ویدئو از از یوفوها و پدیده‌های غیرعادی ناشناخته نشان داد. او گفت: این نمونه‌ها بخشی از تکامل زمینی ما نیستند...این‌ها موجوداتی نیستند که بعد از بقایای یوفوها پیدا شده باشند. آن‌ها در معادن دیاتوم (جلبک‌ها) یافت شدند و بعداً فسیل شدند. 

به نوشته روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت»، مائوسان به شرکت‌کنندگان گفت «دانشمندان دانشگاه مستقل ملی مکزیک نمونه‌ها را مورد مطالعه قرار داده و توانستند شواهد دی‌ان‌ای را با استفاده از تاریخ‌گذاری رادیوکربن استخراج کنند. پس از مقایسه با سایر نمونه‌های دی‌ان‌ای، مشخص شد بیش از ۳۰ درصد دی‌ان‌ای نمونه‌ها ناشناخته است».

تصاویر ؛ نمایش اجساد فرازمینی‌ها در یک کنگره! | ماجرای دو جسد کوچک؛ حیرت‌ سیاستمداران و قانونگذاران

تصاویر با اشعه ایکس هم طی جلسه نشان داده شد. «رایان گرِیوز» مدیر اجرایی موسسه «آمریکایی‌ها برای هوافضای ایمن» و خلبان سابق نیروی دریایی ایالات متحده هم در این مراسم حضور داشت. او اوایل امسال به کنگره آمریکا درباره تهدید پدیده‌های پرنده ناشناس برای امنیت ملی آمریکا هشدار داد. 

تصاویر ؛ نمایش اجساد فرازمینی‌ها در یک کنگره! | ماجرای دو جسد کوچک؛ حیرت‌ سیاستمداران و قانونگذاران

کد خبر 788392
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha