سید عزت‌الله ضرغامی نسبت به پخش آخرین قسمت از سریال «حیثیت گمشده» واکنش نشان داد.

ضرغامی

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین قسمت از سریال «حیثیت گمشده» در حالی منتشر شد که با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی همراه بود.

سید عزت‌الله ضرغامی ـ رییس اسبق سازمان صداوسیما و وزیر فعلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ هم در واکنش به آخرین قسمت از سریال «حیثیت گمشده» که به‌تازگی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد، در حساب کاربری خود نوشت:

«قسمت آخر سریال حیثیت را دیدم، در مهندسی پدیده‌ای داریم به نام «کمانش» که برخلاف «خمش» سازه را بدون نشانه‌ی قبلی به یکباره دچار فروپاشی می‌کند. معتقدم انباشت کینه هم می‌تواند صبورترین آدم‌ها را دچار فروپاشی رفتاری و اعمال جنایتکارانه کند. سکانس پایانی هشدار همین واقعیت است.»

  بعد از سریال پرحاشیه «سقوط» که اولین مجموعه نمایشی سجاد پهلوان‌زاده در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شد، مجموعه «حیثیت گمشده» با بازی مهدی حسینی‌نیا و بهاره افشاری در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. سریالی که به نظر می‌رسید در بدو انتشار با چالش‌هایی مواجه شود اما در نهایت به پخش رسید.

مهدی حسینی‌نیا که مدتی است حضور پررنگی در شبکه نمایش خانگی دارد بعد از ایفای نقش دوم و سوم در سریال «یاغی» و همچنین اخیرا سریال «رهایم کن» به عنوان نقش اصلی در سریال «حیثیت گمشده» مقابل بهاره افشاری به ایفای نقش پرداخت و با واکنش‌های مثبتی هم در ایفای این نقش مواجه شد.

محمدحسین مهدویان به عنوان طراح و مشاور کارگردان در این پروژه همکاری داشته است. همچنین داستان «حیثیت گمشده» را احمد سلگی به نگارش درآورده است و محمدرضا منصوری تهیه‌کننده آن بود.

«حیثیت گمشده»، با شعار «زخمی عمیق‌تر از انزوا» ضمن مرور برخی آسیب‌های اجتماعی، داستان یک تردید را به شکلی متفاوت، روایت کرد.

در این سریال مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه و آرشیدا درستکار به ایفای نقش پرداختند.

کد خبر 787366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha