سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری طرح اتصال بلوار شقایق به خیابان ایثارگران همزمان با هفتاد و دومین پویش امید و افتخار در روز شنبه ۱۸ شهریورماه خبر داد.

بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق‌بین با اعلام اینکه در روز شنبه ۱۸ شهریورماه همزمان با هفتاد و دومین رویداد امید و افتخار، پل دسترسی بلوار شقایق به خیابان ایثارگران به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: این پروژه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، معاونان شهردار تهران و مدیران ارشد شهری افتتاح می‌شود.

او هدف از اجرای این طرح را بهبود دسترسی‌های محلی عنوان کرد و افزود: عملیات عمرانی این پروژه در سال ۱۳۹۹ توسط شهرداری منطقه ۲ و با مشارکت هتل اسپیناس پالاس آغاز شد و با وجود اجرای شمع‌ها و ستون‌ها، تا مرحله احداث عرشه پل پیش رفت اما به دلایلی متوقف شد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام اینکه این پروژه با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در پاییز سال گذشته به این معاونت واگذار شد، گفت: بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر تسهیل دسترسی‌های محلی و کاهش گردش‌های اضافی در محدوده منطقه ۲، بر بهبود دسترسی مجموعه هتل اسپیناس و پارک ژوراسیک به خیابان ایثارگران نیز اثرگذار خواهدبود.

حق‌بین با بیان اینکه طرح اتصال بلوار شقایق به خیابان ایثارگران، شامل یک دستگاه پل رفت و برگشت به طول ۳۰ متر و عرض ۳۱ متر با ۲ خط عبوری و یک پیاده رو در طرفین است، یادآور شد: یک مسیر راستگرد به طول ۲۰۰ متر و عرض ۳۰ متر نیز در این طرح احداث شده است.

وی همچنین تصریح کرد: اصلاح هندسی مسیر و میدان بلوار شقایق، اصلاح هندسی خیابان ایثارگران در محدوده اتصال به پل و احداث ۲۰۰ متر دیوار وزنی و مسلح با متوسط ارتفاع ۲.۸ متر از دیگر اقدامات انجام شده در قالب این پروژه به شمار می‌رود.

کد خبر 786768

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha