مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اعزام قطارهای فوق‌العاده به ناوگان حمل و نقل ریلی خبر داد و گفت: این کار در راستای جلوگیری از ازدحام مسافران در ایستگاه‌های مترو و خدمت رسانی مطلوب به جاماندگان اربعین انجام می شود.

قطار مترو

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با برگزاری همایش بزرگ جاماندگان اربعین، افزایش ناوگان ریلی و خدمت رسانی مطلوب به مسافران در دستور کار شرکت بهره برداری مترو قرار گرفت. علاوه بر خدمت رسانی رایگان در خطوط ۱،۲ و ۶ شرکت بهره برداری مترو تمهیداتی در خصوص افزایش ناوگان ریلی اتخاذ کرد.

آن طور که مسعود درستی مدیرعامل این شرکت عنوان کرده: «طبیعتا خطوط ۱، ۲ و ۶ بیشترین بار مراسم را برعهده دارند اما در مسیر برگشت ایستگاه مترو شهر ری تنها ایستگاهی است که زائران استفاده می کنند و از این رو خواهش می‌کنیم که زائران در هنگام برگشت با آرامش و بدون ازدحام وارد ایستگاه شوند. همچنین زائران مراعات حال سالمندان، کودکان و بانوان را داشته باشند تا ما نیز در مترو با برنامه‌ریزی‌ های انجام شده با حداکثر توانایی در خدمت مردم باشیم.»

او تاکید کرد: «مردم نگرانی بابت سرویس دهی مترو نداشته باشند؛ چراکه در صورت نیاز با اعزام‌ های قطارهای فوق العاده مانع از ایجاد ازدحام در مسیر رفت و برگشت و روی سکوها خواهیم شد.»

کد خبر 786557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha