سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان گفت: پرونده قضایی جهت شناسایی هویت و انگیزه فرار فردی که در ورود از مرز چذابه بر اثر انفجار کشته شده بود، تشکیل شده است.

انفجار مین

به گزارش همشهری آنلاین، محسن صادقیان سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از زائران پس از خروج قانونی از مرز ایران و در زمان بازگشت به کشور، از محل غیر مجاز در خاک عراق تردد کرده و به رغم هشدارهای مامورین مرزبانی، به مسیر خود در مرز عراق ادامه داده که انفجار یکی از مین‌های به‌جا مانده از جنگ تحمیلی موجب جراحت و فوت وی می‌شود.

وی افزود: ماموران مرزبانی و نیروی اورژانس مستقر در چذابه وی را به بیمارستان سوسنگرد منتقل کردند که به‌رغم انجام اقدامات درمانی، به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان گفت: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و تحقیقات در جهت شناسایی فرد مورد نظر، انگیزه وی و علت این حادثه در حال انجام است.

کد خبر 786498
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • رضوی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    5 16
    در شأن نظام اسلامی و کشور برادر و دوست عراق اسلامی :نیست که باگذشت چندین سال ازجنگ تحمیلی کشورهای ما شاهد چنین وقایعی باشند:خدا را شکر نیروهای تخصصی ماوعراق کم نیستند درضمینه انواع مین و بمب ودیگر مواد منفجره از همه نوع آن هم در ایران و عراق نیروهای مردمی وبسیج عمومی وتخصصی که تجربیات زیادی دارند درهمه موارد جنگی چقدر باید کوتاهی بشود:حالا اگر همین فرد از نظر روحی وروانی مشگل داشت :باز هم باید شاهد چنین مواردی باشیم بهیچ وجهه قابل قبول نیست و نخواهد بود: و نباید زائرین عزیزحضرت امام حسین(ع) کوچکترین هراس ویا خدای نکرده دلهره ای داشته باشند: انشأالله که شاهد بهبودی مشگلات و رفع تمامی کاستیهای حال حاظر باشیم و امام حسین (ع)مارا دعوت کند تا با راحتی ودرأمنیت کامل به زیارت حرمین شریف برویم (التماس دعاء)