شرکت هواپیمایی ماهان از مسافران پرواز شماره ۰۹۹ مسکو- تهران که به علت نقص فنی هواپیما مجبور به تحمل چندین ساعت تاخیر در فرودگاه مسکو شدند عذرخواهی کرد.

هواپیمایی ماهان

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت هواپیمایی ماهان ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۰۹۹ این شرکت در مسیر مسکو به تهران در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در روز گذشته هواپیما به علت نقص فنی در فرودگاه مسکو، در ساعت برنامه‌ریزی شده موفق به انجام پرواز نشد و تیم فنی شرکت هواپیمایی ماهان بلافاصله پس از اطلاع از نقص فنی با توجه به همه محدودیت‌ها درصدد رفع نقص برآمد.

این اطلاعیه افزود: به‌رغم تلاش بسیار کارشناسان فنی موفق به رفع نقص نشده و بلافاصله پس از اعلام زمین‌گیر شدن هواپیما درخواست اعزام هواپیمای جایگزین شد که بعد از اخذ مجوزهای لازم از کشور روسیه، هواپیمای جدید با تیم فنی و تجهیزات لازم حرکت کردند.

هواپیمایی ماهان افزود: مسافران این پرواز به ناچار و به دلیل محدودیت‌های حمل‌و نقل جاده‌ای و بُعد مسافت از نزدیک ترین هتل مناسب اسکان، به ترجیح خودشان، در فرودگاه، منتظر انجام پرواز بوده‌اند که با تمام توان در سه وعده مورد پذیرایی قرار گرفته‌اند و به مسافران هر دو ساعت یکبار از وضع پرواز اطلاع رسانی شده است. هواپیمای جایگزین بعد از نشستن در مسکو و مسافرگیری در ساعت ۰۹:۲۵ به وقت محلی تمام مسافران را در سلامت کامل به تهران آورده است.

شرکت هواپیمایی ماهان در ادامه ضمن عذرخواهی دوباره از مسافران و ضمن پایبندی کامل به رعایت حقوق مسافران این پرواز، خود را ضامن سلامت مسافران خویش دانسته و اولویت اول خود را همواره به تضمین ایمنی پرواز اختصاص داده است.

کد خبر 785458
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha