باشگاه سپاهان دقایقی بعد از مصاحبه رضا درویش از مدیرعامل سرخپوشان شکایت کرد.

درویش

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه سپاهان بلافاصله بعد از اینکه صحبت های رضا درویش در مورد این باشگاه وایرال شد، اعلام کرده که از مدیرعامل سرخپوشان شکایت خواهد کرد.

در بیانیه سپاهان آمده است: به دنبال اظهارات نسنجیده و کذب مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه با رسانه‌ها در روز شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تکذیب این اتهامات واهی، از وی به کمیته اخلاق سازمان لیگ شکایت کرد.

همچنین سپاهان ادامه داد: این چندمین بار پیاپی است که در روزهای اخیر مسئولان باشگاه پرسپولیس علیه سپاهان اتهامات بی اساس مطرح می‌نمایند. لذا باشگاه سپاهان از کمیته اخلاق درخواست می‌نماید که با رسیدگی فوری، از ادامه این روند نادرست جلوگیری کند.

مدیرعامل پرسپولیس در این باره گفته بود: من این موارد را نمیدانم اما قانونگذار روزی که قانون را گذاشت، این را عنوان کرد که اگر مواردی رعایت نشود یا تیمی رعایت نکند، مصّرا گفتند سه هیچ.  علی الظاهر چند قرارداد آنها نرمال نیست و این چیزی است که فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرد.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین نکته جدیدی را عنوان کرد که احتمالا در موارد شکایت پرسپولیس باشد: گفتند حداکثر افزایش قرارداد می‌تواند ۲۵ درصد باشد و حالا اگر افشا شود ۱۲۵ درصد بوده، طبق مصوبه خودشان، باید نتایج بازی‌ها تغییر کند.

نکته جالب اینکه پرسپولیس نیز از باشگاه سپاهان شکایت کرده و حالا کمیته اخلاق و انضباطی روزهای شلوغ و احتمالا جنجالی را در مورد این دو باشگاه پیش رو خواهد داشت.

کد خبر 785405
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • محمد IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    21 1
    خرج که از کیسه مهمان بود ......... پول دولت و بریز و بپاش باشگاها
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    16 3
    تیم سپاهان باپول فولادمبارکه اصفهان چه کارها که نمی کند.
  • شاهین IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    19 4
    دارو دسته ۹۲ هزار میلیاردی هستند
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      7 11
      اگه سپاهان فقط پول یه کارخونه را داره دوتیم حکومتی استقلال و پیروزی به خزانه دولت وصل هستن
  • غدیر IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    8 5
    وقتی92هزار ملیاردهاپولی میکنن و راست راست تو مملکت راه میرن و اشرافی و درباری زندگی میکنن هزار ملیارد این وسطا که چیزی براشون نیست که خرج سرگرمیشون کنن.
  • طاها IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    10 9
    درویش گند کاری های خودشو نمیبینه
    • خان IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      5 5
      شعر نگو شاعر میشی
  • علی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 7
    جناب درویش یعنی شما قردادکنعانی بیرانوند و...طبق قانون تنظیم کردید مخصوصا این دو بازیکن امکان پنجاه میلیارد کمترنبستن سپاهان هم همینطور البته مقصر اصلی فدراسیون هستند که باعث میشن تیم دوربزنن تو دنیا باعث خجالت با این قانونها شما چکار دارید هرتیمی پول داره بازیکن گران قیمت می خره امسال یه تعدادغیرفوتبالی نشستن چه قانونهایی تنظیم کردن یکی خطیربودازاستقلال بیرونش کردندامدقانون تصویب کردبازیکن قرضی نمی شه بگیری آخه مسخره توسطح اول اروپارایجه اگربدبوداونها لغومی کردند حالا تیم ایرانی دست بسته برن جلوی تیم های عربی اتوبوسی دفاع کنند تا آقای تاج خوشحال بشه اکثرهوادارهای فهیم ایران ازباخت هرتیم ایرانی مقابل حریفان خارجی ناراحت میشن شایددرظاهرعده ای کری هم بخونن ایران با این فدراسیون تا صدسال دیگه بجائی نمی رسه
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 6
    مطمعن باش این باشگاه با آن همه هزینه ورودست زدن به همه باشگاهای دیگر در خصوص جذب هر بازیکنی که تمایل ورود به استقلال وپرس پلیس را داشت همه را قاپیدن از کجا اینهمه پول را را به پای بازیکنان از خارجی گرفته تا داخلی واین همه هزینه سرسام آور اردوی خارجی ووو پول یامفت فولاد وسهامداران بیچاره آن حتما کاسه ای زیر نیم کاسه میباشدمخصوصا سهام عدالت که چند غاز سود آنهم سالی یکبار کی جوابگو خواهد بود
  • از فساد در فوتبال خسته شدیم !! IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    12 3
    از فساد در فوتبال خسته شدیم !! قرمز آبی زرد و ... سراپا فساد و ارتزاق از خون مردم
  • ... IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    3 0
    فساد در فوتبال ارتباطی به رنگ و شهر ندارد!! فوتبال سراپا فساد و سوء استفاده است. ارتزاق از خون مردم و بازنشستگان مظلوم است. یک کارگر در کل عمرش، یک میلیارد جمع نمیکند!! همین امروز شش کارگر معدن مظلوم در انفجار معدن ذغال به شهادت رسیدند! دستمزد بالای فوتبالیستها مانند دیگر مفاسد و اختلاسها ، عامل کسری بودجه دولت و نبود امکانات ایمنی در معادن است .