فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اربعین حسینی را همایش بزرگ جهان اسلام عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام با کم رنگ جلوه دادن اربعین دچار کور رنگی معنوی و سیاسی شده‌اند.

سردار حسین سلامی - فرمانده کل سپاه پاسداران

به گزارش همشهری آنلاین، سرلشکر حسین سلامی پنجشنبه شب در جریان بازدید از مرز شلمچه اظهارکرد: با تلاش‌هایی که همه دستگاه‌های مسئول در پایانه شلمچه انجام دادند تردد زائران روان و بدون هیچ مانعی در حال انجام است.

وی افزود: امسال روند تردد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و تلاش زیادی برای سهولت این حرکت انجام شده است.

فرمانده کل سپاه گفت: مردم همه عواطف خود را جمع کرده‌اند که این مسیر آسمانی را به سلامت به مقصد برسانند.

سرلشکر سلامی با اشاره به پیام اربعین ادامه داد: زائران با عشق و دلدادگی به امام حسین(ع) و فدا شدن در مسیری که این امام به عنوان عدالت، آزادی و اسلام داشت پا به این مسیر می‌گذارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مسیر راهپیمایی اربعین افزود: افراد زیادی شرایط سفر اربعین را مهیا کردند تا مردم به سهولت زیباترین جلوه‌ها را به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مسئولان خوزستان و عوامل انتظامی و امنیتی تلاش کردند تا مسیر اربعین با عشق و بدون مشکل خاتمه یابد.

وی افزود: حضور پررنگ زائران اربعین را مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام عنوان و بیان کرد: دشمن دچار کور رنگی معنوی، سیاسی و دینی شده و قصد کمرنگ جلوه دادن این همایش بزرگ جهان اسلام را دارد حال آنکه این همایش سال به سال پر رنگ‌تر برگزار می‌شود.

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.

شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زایران اربعین حسینی در خوزستان هستند.

کد خبر 785135

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 26
  • عجب IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    34 4
    سلام حاج آقا زیارت قبول این مشت کاری ها تموم شد یه مشت هم تو دهن فقر،یه مشت تو دهن اختلاس،یه مشت تو دهن مدیرهای دزد،یه مشت تو دهن بحران دریاچه خشک شده ارومیه،یه مشت یه مشت یه مشت بزن تا علاوه بر دشمن حال ملت شریف و مسلمان ایران هم جا بیاد
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      30 3
      دشمن همینجاست😥😥😥
  • محسن IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    21 11
    خیلی از مردمی که اونجا هستن فقط و فقط برای اعتقادات خودشون و دین اونجان و هیچ ربطی به حمایت از سیاست نداره. عشق به امام حسین و حضرت ابوالفضل
  • NL ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    2 11
    مشت محکم به دهان دشمنان اسلام ایجاد یک حکومت اسلامی مقتدر با مردمی پیشرو ودانا درسایه تدبیر ‌،احترام متقابل به همه کشورها وریاست انسانهای دانا وکاربلد است همشهری عزیز ، یا امام حسین خودت همه چیز را می دانی