دو برادر قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در استان قم به استان فارس فرار کرده و در آنجا مخفی شده بودند صبح دیروز در عملیات دستگیری بعد از درگیری مسلحانه با مأموران نوپو، از پای درآمدند.

به گزارش همشهری آنلاین، دو برادر که در استان قم مرتکب قتل شده بودند بعد از اینکه توسط پلیس شناسایی و تحت رصد و دستگیری قرار گرفتند، توانسته بودند از استان قم فرار کنند و در منزل دخترخاله خود در یکی از شهرهای استان فارس مخفی شوند.

فرد قاتل در یک درگیری با اسلحه "کلت کمری" عامدانه  به سمت برادر و همسر خود شلیک می‌کند؛ در این درگیری همسر این قاتل جان خود را از دست می‌دهد و برادرش زنده می‌ماند اما بر اثر شدت خونریزی به کما می‌رود و بر اساس گفته پزشکان وضعیت جسمی مناسبی هم ندارد.

این قاتل بعد از ارتکاب قتل با برادر دیگرش ـ که او هم قاتل فراری و از اشرار سابقه‌دار شهر بوده ـ بعد از اینکه متوجه می‌شوند توسط پلیس شناسایی و تحت رصد و دستگیری قرار گرفته‌اند از قم به سمت شیراز فرار می‌کنند تا در خانه دخترخاله خود مخفی شوند.

ماموران نوپو با رصد اطلاعاتی، مخفیگاه این دو برادر قاتل را در شیراز شناسایی می‌کنند و صبح امروز عملیات ضربتی دستگیری آنها اجرا می شود؛ در این عملیات هر دو برادر با پلیس درگیر می‌شوند و به سمت نیروهای نوپو شلیک می‌کنند و قصد فرار داشتند که ماموران نوپو با قانون به کارگیری سلاح به سمت آنها شلیک می‌کنند و هر دو برادرکشته می‌شوند.
 

کد خبر 785070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha