سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های نواب-تندگویان خبر داد.

نواب

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین سرپرست معاونت فنی و عمرانی در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های نواب-تندگویان گفت: عملیات اجرایی عرشه پل چپگرد در حال پیگیری است.

حق بین با تاکید بر اینکه با توجه به مشکلات بوجود آمده برای شهروندان در ساعات پیک ترافیک در این مسیر باید به صورت ۲۴ ساعته کارگاه فعالیت داشته باشد، از پیشرفت ۳۷ درصدی این پروژه خبر داد.

پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های نواب-تندگویان یک پروژه سه سطحی است که علاوه بر کاهش ۳.۵ کیلومتری گردش‎های اضافی، بار ترافیک ورودی به میدان بهمن و بزرگراه آزادگان را کاهش داده و با توزیع متناسب ترافیک عبوری، بر رفت و آمدهای محلی اثرگذار است.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید یارجانی (نواب) و شهید تندگویان شامل یک مسیر زیرگذر در امتداد باند شرق به غرب بزرگراه شهید تندگویان و یک پل چپگرد به منظور برقراری گردش ترافیکی شمال به شرق در محل تقاطع است.

کد خبر 784903

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنده خدا IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    2 0
    سلام همشهری! یه عکس از نواب گذاشتی که تنها ربطش به خبرت بزرگراه نواب است! اونم یه عکس از ورودی تونل شمال به جنوب و خیلی خلوت و شیک و مجلسی! بنده خدا اونایی که تا حال مسیرشون اینجا نیافتده فکر می کنند عجب بهشتی است اين تهران مخصوصا بزرگراه نواب!