تصویری از آیین تجلیل یک دختر ورزشکار کلاردشتی روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده که این تصویر بی حجابی این ورزشکار را نشان می دهد که اصل ماجرا به گفته فرماندار این شهرستان این چنین نبوده و موضوع بی حجاب بودن آن را رد کرده است.

تجلیل از ورزشکار

به گزارش همشهری آنلاین، بنا بر گزارش، این ورزشکار دانش آموز دوره راهنمایی بوده که پس از کسب رتبه کشوری در رشته والیبال، مسوولان کلاردشتی به پاس افتخار آفرینی این دانش آموز دختر در آیینی از او تجلیل می کنند.

موضوع از این قرار بود که مسوول روابط عمومی فرمانداری کلاردشت تصویری از این آیین تجلیل از "زمانی که روسری این دانش آموز یک لحظه از سرش کنار رفته انتشار داده اما این تصویر برای برخی رسانه ها به ویژه رسانه های معاند سوژه شد که بی حجاب بودن این دختر ورزشکار در آیین تجلیل در جمع مسوولان این شهرستان را هدف گرفته اند. "

فرماندار کلاردشت روز جمعه در این باره گفت : از آنجایی که این ورزشکار و خانواده او بسیار متدین و محجبه هستند منتهی یک لحظه در زمان دریافت اوح سپاس روسری از سر او افتاده است.

عابدین فقیه نصیری افزود : آیین تجلیل از این ورزشکار روز سه شنبه هفته جاری در شهرستان انجام شد و متاسفانه مسوول روابط عمومی فرمانداری که فردی غیر حرفه ای بود اقدام به تصویربرداری و در کمترین زمان این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد.

مقام عالی دولت در کلاردشت بیان داشت : بلافاصله بعد از انتشار این تصویر، مسوول روابط عمومی فرمانداری به خاطر غیر حرفه ای بودن این رفتارش و انتشار عکس نادرست و دروغین از این جایگاه برکنار شد.

فرماندار کلاردشت گفت : کلاردشت مردمانی متدین، پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی دارد و به پای آرمان های این انقلاب و شهدا جان و مال و هستی شان را تقدیم کرده اند.

عکس خبر تزئینی است

کد خبر 783271
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 46
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    50 1
    بهترین راهکار برای بررسی صحت و سقم موضوع، پخش فیلم مراسم هست.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    ورزشکار بی حجاب تشویق نداره اگه با حچاب بود آره ارزش داشت
  • مهدی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    71 19
    بیاین یه کاری کنیم قبل اینکه یکی یکی برکنار کنیم و برکنار بشیم همه با هم استعفا بدیم ، همگی با هم
  • طاهره IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    17 90
    خیلی جالبه هرکار دلشون میخاد انجام میدن.بعد میگن آخخخی متوجه نشدیم.وای متوجه نشد روسریش افتاد.. دقیقا دربرابر تمام بی قانونی حجاب ترفند جدیدشون همین شده..تنهاخداست قضاوت کننده.
  • ایرانی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    14 85
    واقعا آدم حالش به هم میخوره از این سرپوش گذاشتن های مسخره!!! چرا تا قبل ازاین اتفاقی از سر کسی روسری نمی‌افتاد!!! حال آدم رو به هم میزنن مثل قضیه الناز رکابی،قصدشون عادی نشون دادن بی حجابی هست وگرنه خودشون هم میدونستنددترندچیکار میکنن
  • ناشناس IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    13 77
    البته آقای فرمانداراین روسری افتادنها و باد یردن روسریها همه برنامه ریزی شدند ها وگرنه حجاب اگه حجاب باشه نباید به این راحتی از سر بیفته مگر اینکه طوفان بیاد که اونم ما توی طوفدن هم بودیم ولی حجابمون رو هیچ وقت باد نبرده
  • امیرحسین IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    12 87
    عبارتی است که می‌گوید خداوند انسان را آفرید وانسان توجیه را