همشهری آنلاین: وزیر صنایع و معادن روز دوشنبه طی حکمی منوچهر منطقی مدیر عامل سابق ایران خودرو را به عنوان‌ مشاور ارشد وزیر و مسئول طراحی و تولید هواپیماهای پهن پیکر در کشور منصوب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن، علی اکبر محرابیان در حکم انتصابی خود آورده است: با توجه به اینکه طراحی و ساخت هواپیماهای پهن پیکر جزء سیاست های راهبردی کشور و مورد نظر مسئولان ارشد نظام می باشد، جنابعالی که بحمدالله دارای تعهد، تخصص و تجارب ارزنده ای می باشید، با اختیارات تام به عنوان مسئول تحقق این هدف مهم تعیین می شوید.

محرابیان در این حکم همچنین تاکید کرده است، به جنابعالی ماموریت داده می شود که با تشکیل کنسرسیوم و با استفاده از تجارب کشورهای دارنده این فناوری نسبت به مطالعه، طراحی و ساخت هواپیماهای پهن پیکر و بومی سازی تولید این فناوری در کشور  با بهره گیری کامل از توانمندی فنی و مهندسی کلیه متخصصین شایسته کشور اقدام کنید.

در حکم وزیر صنایع و معادن خطاب به منوچهر منطقی همچنین آمده است:با توجه به اهمیت موضوع، کلیه سازمان ها و نهادهای تابعه موظف به همکاری با جنابعالی خواهند بود.

منوچهرمنطقی پس از برکناری از مدیرعاملی ایران خودرو کماکان عضو هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو باقی خواهد بود.[مدیر عامل ایران خودرو تغییر کرد]

کد خبر 78325

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز