گروه حوادث: 6 عضو یک خانواده از جمله یک کودک 4 ماهه بر اثر حادثه گازگرفتگی جان باختند، در این حادثه تلخ که در خانه‌ای در کوچه اخبار زاده شهر ری رخ داد، گاز ناشی از روشن بودن آبگرمکن باعث مسمومیت اعضای خانواده شد.

به گفته قاضی دانشور، بازپرس دادسرای شهر ری ،راز مرگ خاموش این 6 عضو خانواده هنگامی فاش شد که دختر خانواده که یک پرستار است ، صبح دیروز برای آنکه کودک خردسال خود را که شب گذشته هنگام رفتن به بیمارستان به مادرش سپرده بود به خانه خود بازگرداند، به آنجا رفت اما هرچه زنگ خانه را به صدا درآورد کسی در را بازنکرد.

زن جوان ناامیدانه با شماره تلفن همراه اعضای خانواده اش تماس گرفت اما هنگامی که آنها نیز پاسخی ندادند با کمک همسایه ها وارد خانه شد و در آنجا بود که با صحنه تلخ مرگ 6 عضو خانواده روبرو شد.

با اعلام گزارش این حادثه، امدادگران در محل حاضر شده و با بررسی اوضاع دریافتند از افراد ساکن در منزل، فقط یک زن زنده مانده و بقیه فوت شده‌اند، اما در حالیکه تلاشها برای نجات جان این زن آغاز شده بود، به دلیل شدت گازگرفتگی این مصدوم نیز حین امداد رسانی جان باخت.

سرهنگ میکائیل مولایی، رییس کلانتری 131 شهرری نیز روز گذشته در توضیح دلیل حادثه گفت: بررسی‌های اولیه کارشناسان آتش نشانی  نشان می دهد دودکش آبگرمکن منزل، کار انتقال گاز به خارج را ناقص انجام می‌داده و ظاهرا حادثه پس از آنکه صبح دیروز  یکی از ساکنان  منزل جهت استحمام اقدام به روشن کردن آبگرمکن کرده به دلیل آنکه روزنه ای جهت خروج گاز تولید شده از فضای داخلی منزل وجود نداشته، اعضای خانواده به دلیل استشمام گاز سمی منواکسیدکربن جان باخته اند.

کد خبر 7830

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز