چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

در جریان برگزاری اردوی تیم ملی جودو قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو پس از انجام تست دوپینگ از جودوکاران حاضر در اردو، نمونه دوپینگ یک ملی‌پوش مثبت شد.

دوپینگ

به گزارش همشهری آنلاین، این ورزشکار که به مسابقات دانشجویان جهان اعزام شده بود نامش در فهرست ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی نیست.

ماده مصرفی کشف شده در نمونه ادرار این جودکار از گروه غیرخاص (استروئیدها) بوده و محرومیت ۴ ساله از تمامی فعالیت‌های ورزشی در انتظار وی خواهد بود و در صورتی که بپذیرد مرتکب دوپینگ شده، میزان محرومیت این جودوکار به ۳ سال کاهش می‌یابد.

کد خبر 782847
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عیسی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    3 1
    تازه شده عباس جدیدی دوپینگی ۲۸سال پیش
    • DE ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      4 0
      سلام عیسی جان ، قضاوت بدون علم و آگاهی ۱۰۰ در صد، خدای نکرده دامن آدم را می‌گیرد، خدا عالم بر همه است ،
  • ابراهیم گلستان DE ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    7 1
    سلام، کسی که قهرمان آسیا و جهان و المپیک شده باشد، متاسفانه دشمن هم داره و متاسفانه کینه توزی و خراب کردن قهرمانان و حتی بزرگان حرفه های مختلف که رفتار ضد اخلاقی و ضد شرع و دیانت و انسانیت است را نسبت به هم روا می‌دارند، خداوند قادر متعال ستارالعیوب است ، و وای بر حال ما اگر دنبال خراب کردن همدیگر باشیم ، عباس جدیدی قهرمان آسیا و جهان و المپیک شده بود در اوج قدرت و کسب بالا ترین مقام ها چه نیاز به دوپینگ داشت، خواستن خرابش کنند ولی خدا نخواست اگر قدر خودش را بداند ان شاالله عاقبت بخیر هم بشود. بیایم یار هم باشیم نه بار و خوار همدیگر، دنیا کوه است و بازتاب صدا در کوه به صاحب صدا برمی‌گردد، مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ، یادم از کشته خویش امد و هنگام درو ، انسان با هر نیت و دستی بدهد با همان نیت و دست ،از دست تقدیر الهی پس میگیرد، برای هم خوب بخواهیم ،تا قسمت مان شود، آنچه برای دیگران خواستیم