سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: کمیسیون تصویب کرد که هرگونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی شود و دستگاه‌ها رأسا نمی‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

موافقت نمایندگان مجلس با لایحه

به گزارش همشهری آنلاین، محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون اصل نود گفت: کمیسیون تلفیق در مصوبه ای دولت مکلف را می کند تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد کارمندانش را تا ۱۵ درصد کاهش دهد.

او ادامه داد: همه دستگاه‌های وابسته به یک وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز در هم تجمیع شده و عملا دستگاه‌ها به یک اداره کل تبدیل می‌شوند. علاوه بر این هر گونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی شود و دستگاه‌ها رأسا نمی‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

زنگنه درباره مصوبه کمیسیون در زمینه فعالیت سازمان انرژی اتمی بیان کرد: مقرر شد دولت منابع مورد نیاز برای تامین برق انرژی هسته‌ای را در طول برنامه هفتم از محل تهاتر نفت تامین کند.

کد خبر 782427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    2 0
    کارمندان مناطق مختلف اموزش و پرورش را به مدارس برگردانید ... ... ...
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    2 0
    این خبر ها دلگرم کننده نیست. پس اونایی که با آزمون مدت معین شدن چی میشن. وزارت نفت یه آزمون داخلی سه سال پیش گذاشت این همه دردسر کشیدن و قبول شدن در چندین مرحله برگذار شد. استرس و ... رو بزاریم کنار. سه ساله که همش مدارک دارن جمع میکنن که مدت معین کنن. تکلیف اینا چی میشه. آیا عدالته؟؟ تازه خبر رسیده که میخوان حقوق رو کم کنن. خدا رو خوش نمیاد.
  • کیوان US ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    1 0
    قطعا استفاده از فضای مجازی برای انجام بسیاری از کارها (البته به شرطی که سامانه ها بدست افراد وارد و متخصص طراحی شود) باعث تعدیل نیروها خواهد شد، ولی اگر منظور دولت صرفه جویی در بودجه است بهتر است سازمانهایی که هیچ کار دولتی انجام نمی دهند ولی از بودجه دولت آنهم به میزان بسیار بالا استفاده می کنند و همیشه نامشان هنگام تصویب بودجه در مجلس سر زبانها می افتد را تعطیل یا تعدیل کند. انشاء الله همه چیز ختم به خیر شود
  • محمد IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    2 0
    وقتی تمامی کارهای بانکی را میتوان به صورت الکترونیکی انجام داد چرا بانک ها نیروی اضافه میگیرن الان بانک رسالت تمامآ الکترونیکه و واقعآ توی خدمت رسانی عااااالی هستن